Als ze RS had zou de ventolin niet werken . Je kunt proberen met een dubbel pufje per keer, of dat langer helpt. Dat mocht ik hier bij Joost toen ook gewoon proberen. En wat het aantal keer betreft......misschien even de HAP bellen voor advies?
moest ff nadenken maar ik snap m. maar dat is goed hoor. ik neem aan dat je je eten in rotterdam bedoelt toch? en nu ben ik echt weg want mevrouw is ongeduldig
Ik ga er ook vandoor......Joost is wakker geworden (na een schoonheidsslaapje van maarliefst 2,5 uur ). Dus zo lekker groentehap voeren . Misschien nog tot later en anders tot na de verhuizing .
Ja he? Bij de apotheek zeiden ze dat ik het moest doen als ze er last van had (de benauwdheid) maar niet een maximum. Dus ik denk dat ik het maar even ga vragen aan de hap.
Hij had het al een keer eerder op en vond het best lekker. Stoofpotje vond hij ook zo lekker van de week.
Is ook niet in 1 nacht bijgeslapen. Vaak als je eindelijk een nacht wel goed kan slapen voel je daarna pas hoe moe je lijf eigenlijk is.
Waarschijnlijk in de loop van vandaag maar ze lopen iedere keer tegen obstakels aan die ze eerst moeten verhelpen.