we wachten rustig af in de hoop dat indi toch wat meer pufjes mag nou hier ook wat. nikita is aan t leren kruipen. sit ze dan op handen en knieeen een beetje op en neer te hoppen in de box of op de grond. echt zo super schattig.
even naar de kroeg en dat was om 16.30 uur! en we zouden naar de overburen gaan voor nieuwjaarsreceptie maar daar kon hij niet heen omdat hij zo'n pijn in zijn teen en rug voorhad. nah ja en wel hangen in zo'n kutkroeg.pffffff
van mij hd ie denk ook echt op zijn lazer gehad als ie ergens te ziek voor is en wel naar de kroeg kan had ie echt een groot probleem
ik ga maar aflsuiten. kwebbels zucces met indi en susanne sterkte met je schoonma! en leuk he dat ze gaan kruipen! hier begint er 1 af en toe als hij op zijn buik ligt maar nog niet fanatiek hoor!
nee dat niet maar het loopt ff niet zo lekker tussen ons op het momenbt. andere dingetjes. nu ben ik echt weg! doei
Hier ook Vanmorgen ook zoiets. Indi werd wakker dus ik stoot hem aan aangezien ik nog ziek was. Zegt ie ''oh jouw koorts is weg nu voel ik me beroeerd '' Dus ik zeg van nou ik maak de fles haal jij Indi en geef haar een schone luier.. Komt ie binnen vraag ik wat ie heeft zegt ie''ooh ik ben alleen maar verkouden'' Ik snapte er geen bal van het ene moment heel erg beroerd en 2 sec later alleen maar verkouden