Doei Ling! Ben toch wel benieuwd waar je vent nu zit want ik ben wel aardig bekend met de kroegjes hier
soms kan je je kerel wel achter t behand plakken he, ik heb dat dus gehad met die gezindag. nou ik stond te koken en kon ook nog wel eens janken aangezien ik al om een scheet jank. en hij zegt er gewoon niks van terwijl bij mij een gezinsdag is met t hele gezin toch? nou hij vond t maar onredelijk van mij dat ik zei dat hij maar moest genieten van de gezinsdag zonder gezin
nou ik ben er weer vandoor/ ga nikita ff een schone broek geven en dan groente voeren kwebbels beterschap voor jou en indi een een fijn weekend. liefs susanne
Pff ongelofelijk zeg. Ik zou er ook om kunnen janken (ik jank sinds de bevalling ook om elke scheet) en ik zou me heel alleen voelen En heel zielig
Nou als er niemand meer is dan ga ik ook maar...Even wat rommelen in huis. Misschien tot vanavond en anders fijn weekend!
ge-ster-t!! hahaha laat maar. hij zat in friends op vreeswijk maar is nu onderweg zegt hij. (had gestuurd: miss moet je ff op de klok kijken)
Oh en guess what: RICK IS GAAN SLAPEN ZONDER FOP (heeft 'm vanmorgen ergens neergelegd en ik kon hem niet vinden )