ik zweer bij bepanthen..... Gebruik het voor Rick, die heeft nogal eens zijn billen echt tot bloedens toe kapot....paar keer ermee smeren en het is over en iig weer dicht je zou bijna gaan denken dat ik er aandelen in heb
Heb je geprobeerd om met elkaar te praten....(durf het bijna niet te vragen want meestal is dat wel zo) Neem iig de tijd voor welke beslissing dan ook, maar zet jezelf en Justin op nummer 1 want dat doet niemand anders voor je .
wij zijn lieff nee ik meen het ook hoor heb hem al vaak weggestuurd met zoiets van dan rot je toch fijn op
Ik had bij Rick een grote pot sudo gehaald (voor zijn geboorte), die is alleen gebruikt bij het temperaturen.......en bij Joost heb ik het niet eens in huis gehaald. Wel een nieuwe tube bepanthen . Gebruik het voor mezelf ook....heb op het moment nogal last van winterhanden....dan smeer ik ze savonds in en dan voelen m'n handen de volgende morgen een stuk prettiger aan .
Niet? Tja.....bij Rick komt het ook wel steeds terug (zelfs nog even gedacht aan een schimmeltje) maar de bepanthen helpt wel heel goed. Nou ja ook billen zullen wel verschillend zijn 8) .
das wel moeilijk, want hij is geen prater. en ik was dat wel maar door hem is dat wel minder geworden. let altijd op mijn woorden en probeer altijd de goede vrede te bewaren....nu ik dit lees wordt ik nog depressiever...heb mezelf blijkbaar weg gecijferd.....shit ik ga ophouden en eens even goed nadenken....en ik heb een huiler, zijn neus zit helemaal dicht en heeft volgens mij keelpijn ofzoiets...fijne avond meiden en tot na de verhuizing (anders hyve ik wel als ik iets kwijt moet, bedankt alvast)