lijkt wel dat ik veel zeur hier he haha gister ook werd hij boos dat ik hem belde dice was niet te genieten youame 100x der bed uit was het gewoon zat en boos dat ze bij hem wel gelijk blijft liggen dus had gezegt dat ie maar rap naar huis moest komen meneer was me daar toch pissig
laat me niet uitschelden door niemand en als ik niet gewenst ben ga ik, heel simpel. Sindsdien komt hij ook nooit meer laat en dronken thuis en scheld me niet meer uit en zegt zeker niet weer dat ik op moet rotten.
je hebt helemaal gelijk hoor die smiley stond er om wat hij gezegt had ik doe dat ook hoor pak me kids en laat de telefoon thuis en ga weg dan kom ik pas uren later weer thuis
Ach ja te veel drank op en de hele tijd in een voetbalkantine gezeten met een stel kerels die het ene sterke verhaal na het andere vertellen Vind dat niemand zich zo moet laten behandelen dus doe je goed door gewoon weg te gaan!
sorry moet een beetje lachen, omdat ik een hoop toch wel een beetje herken van hier..... Wat de opvoeding betreft moeten jullie misschien samen afspraken maken en die opschrijven en op de koelkast hangen of zo (a la The Nanny) En als je samen continu de hele dag thuis bent is het ook wel logisch dat je je aan elkaar gaat ergeren natuurlijk. Het is geven en nemen, maar van 2 kanten! En als hij zich stoort aan rommel of iets anders in het huishouden, kan hij toch ook wat doen? En straffen hier op de trap als papa thuis is werkt ook niet ....heeft Rick straf en Pat is bijv. boven dan gaat hij doodleuk met het zitten praten vanaf boven enzo .
ik heb me genoeg in mijn leven over me heen laten lopen en uitgescholden ben dat allemaal zat dus dan maar zo
Dat zou goed kunnen........hier zijn de moeilijk moment vaak rond die tijd dat de 2 oudste kinderen jarig zijn (begin december en begin januari).....en dan is er ook niks aan de hand .....ja ik ben gek en ik heb het ineens allemaal gedaan .....
Nou soms is het niet gek hoor, dat je wat hulp nodig hebt met 2 kleine kinderen...... En hij kan wel lekker de deur uit gaan, maar kan jij dat ook wel eens ?
Zo is dat hoor, geef je groot gelijk. Ik zou niet weten waar ik naar toe zou moeten met 2 kids, maar als ik zo behandeld wordt, dan ben ik ook echt weg!
hmm ja afspraken ophangen wel een goed idee alhoewel ik laatst echt boos ben geworden op hem dat hij youame mee had genomen naar beneden hij doet al veel hoor in huis ik doe de was opvouwen dweilen de wc enz hij doet de afwas stofzuigen boodschappen was in de wasmachinen ophangen enz mag niet klagen hoor maar ben voornamelijk met de kids bezig en ben al moe als ik naar de was kijken die op de bank ligt op opgevouwen te worden
Oké dus de taken zijn wel verdeeld alleen ben jij daarnaast nog met de kids bezig.....en dat is gewoon vermoeiend. En die was, dat is eigenlijk meer het feit dat je tegen die berg aan zit te hikken, dan het feit van wegvouwen zelf, of niet dan . Meestal is het zo gebeurd, toch? Tja, daar kan ik je geen raad in geven (behalve de berg niet te groot te laten worden )
oh ik loop dan iedereen af paar vriendin die in de buurt wonen of mijn zus die 5 min lopen is als ze vrij is dan
Da's lief van je! (maar ik ga er van uit dat ik van het aanbod geen gebruik hoef te maken hoor, hier blijft het gelukkig meestal bij een meningsverschil, maar als het moet: komen doe ik overal, heb gelukkig mijn eigen auto en het is een grote )