das juist gaaf! ik heb een armband met 3 plaatjes.. in de middelste staat christian zijn naam en christian heeft de dag na de geboorte de naam van esmée erin laten zetten.. heel gaaf idee van je voor je mannetje!
nou, ik ga morgen verder met bijlezen als de site dan nog in de lucht zit. esmée heeft vandaag bijna niet geslapen overdag, maar was niet zo erg, want nu heb ik een nieuwe telefoon uit kunnen kiezen en hebben we geschaatst bij ons op het kanaal.. esmée mee in de kinderwagen en christian heeft achter de kinderwagen geschaatst.. ze vond het geweldig! ik moest vanavond weg en christian was met esmée thuis, nu ligt ze al vanaf kwart over 8 te slapen! tot hoelang?
julian zijn haar begint kroes te worden of hij krijgt krullen, heel appart. Viel me vandaag ineens op, eerst was het gewoon stijl en achter is dat nog steeds zo maar voor heeft hij echt wat lijkt op kroeshaar. Weet niet hoe het is als ze krullen krijgen of het dan er ook zo uitziet eerst maar vind het wel grappig staan. Heb al gekeken of ik het op de foto kan krijgen maar dat lukt nog niet echt tot nu toe.
kom net terug van de tent, heb met de showgroep moeten optreden of ja de groep heeft opgetreden en ik heb gestresst haha. is wel redelijk goed gegaan alleen de dames moeten echt leren meer power te gebruiken. als het goed is komt er een filmpje op een site te staan moet even kijken of de showgroep er dan ook bij staat