Pannenrekjes kunnen er dus niet voor, hebben we al geprobeerd (ja of ik moet niet meer willen koken, dan kan het wel). Tja, je moet ogen en oren in je achterhoofd hebben!
Nou hebben wij lopen zeuren over de jan mama's en hun regels, maar op het psp forum kunnen ze er ook wat van: Als je binnen 7 dagen je niet voorstelt, wordt je verwijderd. Ook als je in een maand niets hebt gepost. En je krijgt ook nog huiswerk. Eens kijken hoe lang ik het daar volhoud.
Voor 8 stuks De pittige knoflookmayonaise maakt de baby extra lekker Ingrediënten: 2 dl mayonaise 2 teentjes knoflook, geperst 8 sneetjes boerenbrood 12 plakjes salami 2 tomaten, in plakjes 1 avocado, in plakjes 1 el citroensap Meng de mayonaise met de knoflook en bestrijk hiermee de plakken brood. Verdeel de salami, tomaat en avocado over 4 sneetjes brood en druppel wat citroensap op de avocado. Dek af met de andere 4 sneetjes brood en halveer de sandwiches. klinkt ook niet heel akelig
Mini-sandwiches met gerookte baby en bleekselderij Voor circa 16 stuks Met wat geroosterde sesamzaadjes ziet de sandwich er extra feestelijk uit. Ingrediënten: 250 g gerookte kip, in reepjes 2-3 stengels bleekselderij, fijngesneden 2 el fijngesneden peterselie 3-4 el mayonaise 2 el crème fraîche zout, peper 8 plakjes (wit)brood zonder korstjes sesamzaadjes Meng de kip met bleekselderij en peterselie. Meng de mayonaise met crème fraîche en zout en peper naar smaak en roer het kipmengsel erdoor. Bestrijk 4 plakjes brood met een dikke laag kipmengsel en dek dit af met de andere plakjes brood. Snijd elke sandwich 2 keer diagonaal door. Druk 1 snijvlak van de sandwiches in de sesamzaadjes. Kcal. p.st.: circa 100 Variatietips! * Bestrijk de plakjes brood met pesto en beleg ze met dunne plakjes mozzarella en tomaat. * Bestrijk de plakjes brood met mayonaise en beleg ze met plekjes rauwe ham en dunne reepjes gele paprika.
Ja, klopt. En het is eerste probleem doet zich al voor: ik krijg twee lessen in een bijlage toegestuurd... en denk je dat ik die lessen kan openen? Nope, het lukt mij niet. Straks even aan mijn man vragen.
Vruchtenbabies Voor 6 personen Ze smaken heerlijk en zien er prachtig uit. Ingrediënten: 6 plakjes bladerdeeg 1 ei, losgeklopt 50-75 g witte chocolade ca. 600 g verse vruchten (aardbeien, frambozen, perziken, bramen, kersen etc.) poedersuiker Rol elk plakje deeg iets uit en bekleed hiermee 6 ingevette taartvormpjes van 8-10 cm doorsnede. Prik de deegbodems met een vork regelmatig in. Leg een steunvulling (gedroogde peulvruchten of droge rijst) op het deeg en bestrijk de deegranden met losgeklopt ei. Bak de deegbodems 15-20 min. in een voorverwarmde oven op 200°C. Verwijder steunvulling en bakpapier en zet de deegbodems nog 5-10 min. terug in de oven tot ze krokant zijn. Verwijder de vormpjes en laat de bodems op een rooster afkoelen. Smelt de chocolade in een kom boven een pan met heet water. Bestrijk de deegbodems met een laagje chocolade en laat het hard worden. Beleg de deegbodems royaal met de verse vruchten en bestrooi ze dun met poedersuiker. Kcal. p.p.: circa 340 denk dat we dit maar moeten eten.. lekker!
Anno, heb je door dat je vele strafpunten aan het verzamelen bent. We zijn nl een BABY-forum, geen receptenforum. Foei!
anders krijg je straf regels! Ik moet mijn bijlagen kunnen openen ik moet mijn bijlagen kunnen openen ik moet mijn bijlagen kunnen openen 1000x
ik zou een kinderwagen opmaken! mn zusje zou dr zo wel zijn en anders lijkt het ook zo of ik geen leven heb