Heb zijn fop gisteravond toch nog gevonden, maar hij heeft zijn eerste nacht zonder erop zitten ......zou hij dan nu 'eindelijk' zonder kunnen?
Veel beter. Keel minder dik, kan weer normaal slikken, koorts weg...Kortom veel beter dus Is je avondje uit gezellig geweest?
, is niet fijn. Heb je al eens met haar gepraat om uit te vogelen wat er is. Is ze ergens bang voor, voor hetzelfde geldt ziet ze geesten op haar kamer waar ze bang van is.
Dan zou ik zijn fop niet meer laten zien en hem in de waan laten dat ie kwijt is Als dat écht niet lukt kan je hem altijd weer tevoorschijn toveren.
Hier een goede nacht gehad van negen tot half tien geslapen! Gaan zo schaatsen en juian gaat mee op de slee! Heb het hele ding zo verbouwt dat hij er lekker in kan zitten en eventueel liggen. Verder is hij nu zo ingepakt dat hij het eerder warm krijgt dan koud. Zal ook even foto's maken van hem op het ijs en hier plaatsen. tot later!
Ja je weet het niet bij die kleintjes. Bij Derek Olgivie zie je het. Onvoorstelbaar (maar ik geloof het wel)
Mijn to do list is al bijna af gelukkig: Opruimen Tafels afnemen Vensterbanken schoon Stoffen Stofzuigen beneden Vuilnisbakken legen Wc schoon beneden Eten koken Gootstenen schoonmaken Kattenbak schoonmaken Was vouwen 3x was wassen 3x was drogen
Ja was echt super. Durf nu ook niet meer bij de boerderij te gaan eten omdat die tent van gisteren zo geweldig goed was. Wist je trouwens dat er schuin tegenover mij een huis sinds gisteren leeg staat.