had de gyn gevraagt of hij mij voor definitief kon laten helpen maar vond mij te jong nu heeft mijn vriend wel gezegt dat hij zich wou laten helpen maar moet het wel vergoed worden
Nee haha, laatste fles kreeg ie rond 22.00 uur dat bedoelde ik. Hij vraagt er niet om dus da's altijd een kwestie van beetje inschatten vooral omdat ie savonds toch meestal wakker is. Nu heb ik die fles dus vervroegd naar 21.00 uur in de hoop dat ie wel leeggaat (maar vooralsnog is ie weer halverwege in slaap gevallen )
Hi meisjes! Ik heb jullie weer vreslijk verwaarloosd. Ik had ook wat PC problemen (nu nog steeds ) en op 't werk i-netten kan dus niet meer want ik stond nr 2 op de lijst van veelvuldig i-net gebruik tijdens het werk dus dat kan dus ook niet meer. Heb ik veel gemist? (ik schaam me wederom diep)
Vandaag een zware PS dag gehad. Vanmorgen begon goed totdat Tygo v/d bank viel... Man mijn hart zat in mijn keel, bleef maar roepen tegen hem dat het me speet en dat ik een stomme mamma ben. Gelukkig viel ie niet van hoog en reageerde na de val uiteraart met hard huilen maar na 5 min. zat ie alweer met zijn beentjes te trappelen en te lachen. De hele dag zijn we bijelkaar geweest. Kon hem geen seconde uit het ook verliezen, zelf zijn overdag tukjes in mijn armen gedaan. Nu ligt ie wel in zijn eigen bed, maar wat voelde ik me slecht
By the way... Tygo drinkt sinds 3 dgn ongeveer niet 1 fles leeg! Ik zei al tegen het CB dat ik het gevoel had dat ik hem volpropte met eten. Wel heeft ie (vandaag dan) zijn potjes goed gegeten maar de 3 flessen. Ik denk dat ie nu in totaal 260cc gedronken heeft. Wel wat water tussendoor maar niet veel. Ik vraag me dus af of de laatste fles erin gaat want gister lukte dat dus ook niet... Wie oh wie heeft tips?
is mij met Rick ook eens gebeurd, en echt meis, zulke dingen gebeuren gewoon, dat kan iedereen overkomen....daarom ben je echt geen slechte mama hoor (pas als je je niet schuldig zou voelen, zou je bij jezelf te raden moeten gaan denk ik). Dikke knuff en Tygo is het echt allang vergeten .
op 3 flessen zetten en groente en fruit ipv op 4 (en dan bijv. flessen van 200 ml)....misschien dat dat helpt.... Joost drinkt ook een paar dagen zijn laatste fles niet leeg, heb m nu vervroegd maar hij is wederom niet leeg )
Marline..succes bij de buuf! Ramoon...ik weet 't wel dat dit (helaas) wel eens gebeurt maar poeh tis wel schrikken. Mijn moeder vertelde ook dat ik ook van de commode af gevallen was als baby, mijn broertje idem en tevens was mijn moeder wel eens met hem v/d trap af gevallen en ze zegt; "Jullie hebben er niets aan overgehouden hoor"...Alhoewel
Ik zat daar idd ook aan te denken... Maar het gekke is...als ik met de fles aan kom lopen, begint ie te krijsen alsof hij uitgehongerd is, maar na ong 50 cc begint ie alweer te weigeren Ik ga het schema maar weer eens aanpassen. Oh Oh Oh by the way ook "goed" nieuws.... Sinds vrijdag slaapt Tygo weer hele nachten door
weet je, zo gaan er nog veel meer dingen gebeuren, de eerste keer dat hij valt en zich flink bezeert enzo (tand door de lip, snee oid)......en je bedacht je toch niet vantevoren 'nu zal ik 'm eens vd bank laten vallen'.... (maar ik herken je gevoel wel hoor, Pat heeft de 1e keer bij mij ook vreselijk op me in moeten praten , maar inmiddels houd ik mezelf voor: met vallen en opstaan worden ze letterlijk groot )
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu als je tijd hebt! Moet ik weer ff wat fototjes sturen? (PB me weer ff je prive mail, kan hem zo 1,2,3, niet vinden ) Ik vond die grijze van jou ook helemaal geweldig...
Als hij echt lekker doorslaapt s nachts krijgt hij overdag voldoende binnen, anders meldt hij zich echt wel. Senn had nu een mooi schema voor Karsten...misschien is dat voor jou en Tygo ook wel wat. (het is ook mijn volgende doel 8))
Is goed hoor....PB'tje komt eraan. Die grijze was ook erg gaaf (die heb ik bij de site van de jongens nog wel ingebruik), maar voor hier vond ik deze nu weer wat vrolijker .