Jeetje zeg wat is er weer veel gekletst zeg! Toen ik de laatste keer online was, heb ik ongeveer bij kunnen lezen tot pagina 686. Nu zijn er ineens 875 pagina's, dus ik ga niet eens een poging wagen om bij te lezen zeg. Zijn er de laatste dagen nog dingen besproken m.b.t. de meeting van volgende week of zijn er nog dingen afgesproken? Zo ja, dan heb ik ze niet meegekregen. Heeft trouwens iedereen die Kwebbels een mailtje had gestuurd dat ze interesse hadden in een meeting nou gereageerd of ze wel of niet kunnen de 21ste? Zou lullig zijn als die mensen doordat ze minder online waren de datum niet hebben meegekregen. Weet alleen niet meer wie er op het lijstje van Kwebbels stonden. Ik meende bijv. dat mijn buddy Jessbutterfly wel op dat lijstje stond, maar niet meer op het lijstje van de 21ste, dus allicht heeft ze het niet meer meegekregen (of misschien inmiddels wel). Wat een flutweer zeg. Vandaag is hier het fruitcorso en gisteren en vandaag Appelpop. Mag het wel wat beter worden zeg! Appelpop heeft trouwens een super programma vanavond met o.a. Within Temptation, Kane, Leaf en Guus Meeuwis. Zou er op zich graag heen willen, maar dat wordt moeilijk met Merel. Nou ik ga ff een paar pagina's terug lezen (blijf ik toch een beetje op de hoogte ).
En ook ik ben er weer vandoor.....er wil 1 iemand een glaasje drinken en een ander iemand zal zo wel een flesje willen. Tot later!
- was strijken (status: done) - was opvouwen (status: done) - was ophangen (status: done) - was draaien (status: done) - kleren op marktplaats zetten (status: done) - kleren weggooien (status: done) - computerkamer opruimen (status: done) - douche schoonmaken (status: done) - wc beneden schoonmaken (geen zin meer in.. vanavond maar) heb gelijk net ff boodschapjes gedaan, nog een was gevouwen en opgehangen, babykamer weer ff gedaan, zolder nog ff opgeruimd en nu ben ik er klaar mee!
dit was wat ze toen at: Hamburgers met kruidenmayo op een ciabattabroodje en sla met kaas en mandarijnpartjes en daarbij mozzarella, tomaat met basilicum en basalmicoazijn. heb er alleen geen recept bij gevonden voor de hamburgers.. had ze die gepost dan?