Pff ik moet nog wat dingen regelen voor school maar alles gaat via email daar word ik helemaal gestoord van Voordat je je email weer beantwoord terug krijgt ben je weer een paar dagen verder gr.. Heb nou maar gebeld naar die muts maar ze is er niet pff Probeer het vanmiddag nog wel een keer. Ik heb wel echt weer zin om te beginnen, maar goed het is voor mij maar 2 avondjes en 1 hele dag.
Haha en daar is ze weer ik zat hier in mijn eentje hard te lachen beetje naar je zin daar Sen? Niet te koud snachts?
goedemorgen gister een druk dagje gehad. en dat alleen omdat we 's avonds naar ciske de rat (musical) gingen. we oesten eerst de kids wegbrengen en op zich is dat een kleine kunst, maar we moesten dat doen voor morris zjn middagdutje anders zouden we te laat komen. toen we dat dus gedaan hadden moesten we mijn schoonouders halen en uiteraard drink je dan ook eerst nog wat en vervolgens om ong half 5 gingen we richting apeldoorn. de voorstelling was om 10 afgelopen hierna moesten we nog naar huis, maar eerst sam ophalen de andere 2 bleven slapen bij opa en oma. we waren dus pas om 12 weer tuis (en 0m half 12 's ochtends weggegaan) nog geprobeerd of sam een fles wou maar helaas. dus 1 uur was het eindelijk bedtijd. sam had om 10 een fles gehad dus was bang dat ze nog wel een keer zou komen, nou ide keer kwam pas om 6.15 en daarna sliep ze heerlijk verder en nu meld ze zich net weer. dus ga nu eerst een fles doen en daarna va pag 73 lezen. tot straks
Nee hoor niet koud in de caravan. Sven werd wel vannacht wakker met enorme keelpijn. Ik dacht nog o jee daar gaat de vakantie want de twee keren hiervoor hebben de vakantie moeten afbreken omdat Sven een keelontsteking kreeg. Gelukkig heeft hij het er niet meer over gehad vanmorgen dus dat laat ik maar zo. We hebben wel lekkage in de caravan. En Karsten doet het goed in de Zeeuwse lucht vannacht weer heerlijk egslapen van 21.45 tot 08.00 uur.
Klinkt als een druk dagje inderdaad! Was de musical wel leuk? Ik ga ook snel een avondje inplannen om wat te gaan doen met mijn man.
De kids vinden het geweldig. Sven helemaal omdat ook zijn juf van het afgelopen schooljaar hier staat. We gaan volgend jaar hier zeker weer naar toe.
Jah die ga ik vandaag maar eens bij de bieb halen... Eerst maar even orde in de chaos scheppen... zucht....
Ik droomde trouwens dat ik zwanger was. Maar het was heel realistisch Want het was zeg maar NU! Mayron was zo oud als ie nu is en ik wist niet weat ik moest doen. Aan de ene kant vond ik het leuk Aan de andere kant was ik heel bang voor de reactie van andere mensen en vond ik het we4l erg snel en was ik bang dat mijn lichaam het niet aankon Echt een hele serieuse droom, meestal zijn mijn dromen 1 en al bullshit Maar ik kon het ook niet over mijn hart verkrijgen het weg te laten halen... Bizarre droom
Ja ik vraag wel of Indi bij mijn schoonmoeder een nachtje kan slapen. Nu gaan we telkens apart. Maar ik kan nooit zo lang ivm BV en mijn man blijft wel de hele avond weg want ja die geeft ook geen BV natuurlijk Misschien naar de film ofzo
Jah, ik heb besloten dat dat mijn missie van vandaag word... Eens kijken of ewr wat leuks te doen is Mijn missies van vandaag! 1. Puinruimen 2. Bedden verschonen en wassen 3. Mayron in bad doen 4. Mijn werk bellen 5. Belasting doen voor kinderopvang 6. Boodschappen en naar de bieb 7. Iets leuks bedenken wat Yaron en ik kunnen doen...
Nou ik kna een jasje van Noppies kopen, vind m echt lief maar Yaron vind het niets... Misschien wat voor iemand hier? Want ik "heb" m zeg maar al... Ik zal plaatje neerzetten...