Ja gewerkt van 7 tot 16, eiegnlijk 16.30 maar ik neem nooit pauze en ga lekker een half uur eerder naar huis. Jij ook gewerkt zeker.
hij heeft vanmorgen eentje gehad. in de loop van de dag is t dus weer erger geworden nu zo voor de nach geef ik hem eentje. hij wil de fles haast ook niet na een paar slokken is t weer huilen
Karsten drinkt nu ook heel moeilijk zijn flessen en leeg gaan ze ook niet. Zit Brenden zijn neusje ook vol?
ja heel zielig! nou ja houden t wel in de gaten je wordt er alleen zo onzeker van hij heeft steeds wat
karsten ook wat half dus... zijn neusje zit sinds t rs virus al steeds beetje vol. je ziet niks maar je hoort t wel...
Die twee oudsten zijn ook zooooooo vaak ziek geweest maar nu gelukkig bijna niet meer. Maar als ze nu ziek dan dan hebben ze het ook goed te pakken.
Als Karsten een flinke huilbui heeft blaast hij bellen uit zijn neus zo vol zit die. Heb vanmiddag maar weer neusdruppels gehaald.
Vanmorgen heeft hij 3 uur geslapen maar vanmiddag net geen half uur dus hij is echt toe aan bed maar leg ik hem neer is het gelijk krijsen.
Die heeft alleen een paar bovenste luchtweginfecties gehad dus niets te klagen bij alle keel en oorontstekingen die Sven en Maarit hadden.