gelukkig dat hij vanmorgen dan wel die 3 uur heeft gepakt. heeft hij honger misschien? brenden heeft net een periode achter de rug dat hij vanaf dat hij 's morgens wakker werd tot 's avonds laatste fles niks anders deed dan huilen en niet willen slapen terwijl hi jkapot was... dus misschien bij karsten periode van sprongetje en half zijn?
Xylometazoline 0.025%, dat is de zelfde neusspray die wij als volwassen hebben alleen met een ander % werkende stof.
die mogen ze maar korte periode hebben toch? wij hebebn gewoon zoutoplossing die mag je onbeperkt gebruiken
Op zich is het wel geinig, en duurt niet lang, maar Rick is nog net wat te klein eigenlijk....ach ja beetje variëren met de spelregels kan geen kwaad .
Maar gezien de leeftijd van Maud is voor jullie Ezeltje Strek Je of zo leuker denk ik, kan Morris ook al wel meedoen (met een beetje hulp).
Nee, ik lus alle witvis, zalm en makreel, maar tonijn en schaaldieren doe je mij geen plezier mee. Maar ik begrijp dat je het met tonijn maakt?
Niels is hem nu aan het aftanken. Hij heeft gewoon wallen onder zijn ogen van vermoeidheid. Een sprongetje, tja ik weet het niet. Is nu niet de tijd eigenlijk.
Klopt mag je maar een week gebruiken en dan moet je weer even stoppen. Vaak is dit ook genoeg. Zoutoplossing heeft nog bij niemand geholpen in dit gezin.
Vindt hij het leuk? Hier wordt echt iedere dag geganzebord op het moment en zelfs Maarit kan het onwijs goed ondanks dat het vanaf 5 jaar is.