ik wou t niet zeggen vorige week. ik heb ze er ook uit gekregen op latere leeftijd (17) moest 1 nacht blijven en wij hebben er langer en meer last van dan kleintjes!
Ja best wel, maar echt begrijpen doet hij het nog niet (is vanaf 3+). Ik heb vd week ook geprobeerd om domino te doen met 'm, maar dan denkt hij dat 't een puzzel is .
klopt we kennen elkaar van de kapper en het zwangerschpaszwemmen, maar we hebben sinds de ukkies er zijn niet meer gezien....
Ik kreeg er vandaag geloof ik nog 20 van mijn mams.......en die gaan nu op vakantie, dus er komen er geen meer bij..... Ik zal Kwebbels wel een PB'tje sturen.
bij mij zijn ze vroeger ook 2 keer "gepeld" en de 3e keer uiteindelijk hebben ze ze weggehaald, en daarna idd nog een keer .
Rick is ook blond geworden, die was toen ie net geboren was ook donker en nu echt hartstikke blond. Joost is ook witter geworden volgens mij, de laatste paar weken......(maar die was al blond)
Oh Senn, heb je vast niet meer gelezen.....maar eh heb die buikdrager gekocht (voor 40 euro incl. verzendkosten), dus veel dank aan jou voor het vinden van die advertentie .
Is helaas een feit. Maar ik weet dat Kwebbels ze ook liever kwijt is dan dat de in 2 maanden tijd weer 3 keelontstekingen heeft.