Wat een mooie banners KK en Ramoontje! ML, ben je nog thuis, hoe gaat t met je? wilde vanavond bij je krabbelen maar hyves geeft steeds een foutmelding grrr Ramoontje, Rick nog steeds lekker bezig? Damian kan er ook wat van hoor en helaas heeft Roan zich bij hem gevoegd. Nou ja eens zullen ze wel gaan doorslapen.
Oh dat weet ik niet eigenlijk. Kreeg een assistente aan de telefoon Ik zal het onthouden wie het was!
zat rechtop in bed, ogen wagenwijd open, reageerde nergens op....heb 'm omgedraaid en weer onder de deken gelegd en de ogen gingen dicht en hij sliep zo verder
Op m'n 18e gingen m'n keelamandelen er uit en dat was geen pretje, heb 5 dagen moeten liggen, maar dat zal tegenwoordig wel anders zijn want bij Michelle lag ik ook nog 10 dagen toen ik een ks had gehad...
Ach gos wat rot zeg voor hem! Moet Indi hem maar gauw op komen vrolijken (wanneer heb je tijd dat ik ff langs kom buurten?)
Jah vaag tog dat die dingen zomaar weer aan kunnen groeien. Bij Michelle was het alleen dr keelamandelen en Leroy toen hij 1 was de neusamandel en 2 zijn keelamandelen, gelukkig niet meer aangegroeid