Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. en de balancebord, die zit erbij als je de Wii fit koopt.
    (Is het enige spel dat we zelf gekocht hebben, de rest dus niet)

2. Hoe is het nu met je opa?

3. Karsten?

Mees ook niet trouwens, die is ontzettend huilerig op het moment, op het kdv zeiden ze het ook al.
    En vanmorgen klampte hij zich helemaal aan me vast :( en begon te huilen toen ik hem een kus gaf omdat ik wegging.
    Ben maar snel gegaan en heb mijn tranen weggeslikt in de auto. :(

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah ga m ook om laten bouwen :p

5. monkeylove

/hier een redelijke nacht achter de rug. May kwam 1x om kwart voor 2 en toen half 7...
    there is progress :D

6. Ik heb er nog steeds 13 liggen, Miq heeft laatst die van hem aan de voedselbank gegeven.

7. Bij mijn zijn ze eruit gehaald toen ik 12 was en ik moest toen ook 2 nachten blijven.

8. Ook namens mij, gefelicteerd kleine dametjes, nog een half jaartje en dan worden jullie alweer 1 :)

9. :thumup: hartstikke goed van je kleine meid :)

10. Fijn dat alles goed gaat en dat je werk je bevalt :)

11. Gefeliciteerd, je hebt gewonnen :D

12. Als je de spellen download moet je ze wel op een van de langzaamste standen branden (dat zei Miq tenminste) want die we op normale speed hadden gebrand werkten niet.

13. Oh ben over de 2000 heen

Joehoe!

En nu ga ik maar is wat doen hier.

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hier weer een goede nacht achter de rug
    heb gisteren bij de apotheek receptjes opgehaald, mannetje heeft creme gekregen en ik ook maar dat is wel creme wat ik met een inbrenghuls binnen in moet spuiten en dat gewoon 14 dagen lang....
    getver!

ik ben trouwens stilletjes over de 12000 berichten gegaan...niet eens in de gaten gehad

15. monkeylove

thx for the tip, nah jah komt wel goed, Yaron is een prof hahahaah

16. monkeylove

Zo, net een kwartiertje yoga gedaan maar voel het wel in mijn spieren haha, dat gestretch en gebalanceer :p

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hier een beetje vreemde nacht gehad. Indi werd op 6 uur wakker omdat ze in der broek had gepoept. Daarna heeft ze wel weer verder geslapen tot half 9!

Share This Page