en de balancebord, die zit erbij als je de Wii fit koopt. (Is het enige spel dat we zelf gekocht hebben, de rest dus niet)
Karsten? Mees ook niet trouwens, die is ontzettend huilerig op het moment, op het kdv zeiden ze het ook al. En vanmorgen klampte hij zich helemaal aan me vast en begon te huilen toen ik hem een kus gaf omdat ik wegging. Ben maar snel gegaan en heb mijn tranen weggeslikt in de auto.
/hier een redelijke nacht achter de rug. May kwam 1x om kwart voor 2 en toen half 7... there is progress
Als je de spellen download moet je ze wel op een van de langzaamste standen branden (dat zei Miq tenminste) want die we op normale speed hadden gebrand werkten niet.
goedemorgen dames, hier weer een goede nacht achter de rug heb gisteren bij de apotheek receptjes opgehaald, mannetje heeft creme gekregen en ik ook maar dat is wel creme wat ik met een inbrenghuls binnen in moet spuiten en dat gewoon 14 dagen lang.... getver! ik ben trouwens stilletjes over de 12000 berichten gegaan...niet eens in de gaten gehad
Zo, net een kwartiertje yoga gedaan maar voel het wel in mijn spieren haha, dat gestretch en gebalanceer
Hier een beetje vreemde nacht gehad. Indi werd op 6 uur wakker omdat ze in der broek had gepoept. Daarna heeft ze wel weer verder geslapen tot half 9!