Da's wel lekker idd en de prijs valt ook nog wel mee (of niet, ben al lang niet meer op een sportschool geweest dus heb geen idee van de prijzen ).
Die heb ik ook ooit eens gehad......tegenwoordig krijg ik een recept van Daktarin (soort van ei, wat je ook in moet brengen) en dan 3 dagen. Moet het trouwens afkloppen, laatste infectie is met de zwangerschap van Joost geweest (en toen zelfs maar 1x, tegen 4 keer of zo bij de zwangerschap van Rick )
Goedemorgen allemaal.. Hier wel goede nacht gehad.. Van gisteravond kwart over 8 tot vanmorgen 8 uur. Tussen kwart over 2 en half 3 hoorde ik haar wel ff jammeren, maar dat was niks.. Ze ging nog ff spelen en sliep zo weer..
Ik had het voor m'n zwangerschappen 1x gehad, lang geleden...... Bij Rick dus idd wel een keer of 4 en bij de zwangerschap van Joost maar 1x en daarna tot nu toe niet meer (en dat wil ik wel graag zo houden )
Joost heeft lekker doorgeslapen tot 8.15 uur en Rick is er vannacht maar 2x uitgekomen......de kusjes hebben dus wel geholpen denk ik .