Rintje is er niks bij.. maar volgens jor moet ook iedereen voor zn 30ste een elfstedentocht hebben geschaatst.. hoe die daar nou weer bij komt
ik dus nog een schrijf klusje van Rick (het album is alleen van zijn 1e jaar; toen was het ook vol trouwens), en dan van Joost. Heb natuurlijk van Rick nog veel meer foto's, maar digitaal en weet niet wat ik daar mee wil Iemand leuke tips (van iedere maand een foto ofzo)?
uhh nee die ken ik niet.. waarom dan? (ga gelijk even mn oester tjekken.. of ze al parels hebben, voor het geval dat)
ik druk ze af.. dus je kan toch een paar leuke uitzoeken? en die ook in een boek plakken? (of je vader )
Vorige week.... Ik was even plassen (geloof ik) en meneer had vlug zijn stoeltje naar de koelkast geschoven, was erop geklommen en had dus de koelkast geopend. Vervolgens het pak yogidrink eruit gehaald.... Toen ik binnenkwam stond dus de kkdeur open met stoel eronder.....dus ik zeg "rick, wat ben je aan het doen?"....Komt ie vlug naar me toe, grote snor rond zijn mond, open pak yogi in de hand, grote vlek in zijn shirt....en zijn antwoord: 'hmmm, lekke mama'............
ja, hij stond al met een schaar klaar.. oww wraps.. hmm die zijn ooosters.. is dat wel lekker? beppe is het