geef gewon een keer een extra dikke knuffel als je hem pakt of weg legt, misschien maakt dat dan nog weer een beetje goed
nou momenteel ben ik er vaak niet rond battle tijd. dus dan moeten jullie met 8900 misschien wel heel lang wachten
ik vind hem cht zo ontzettend veranderd bij de foto's van nu moet ik steeds 2x kijken. denk iedere keer aan dat ronde bolle toetje met donker krulhaar en nu heeft hij haast het tegenovergestelde maar hij is en blijft een lief en mooi ventje om te zien
toen ik 5 was zijn die van mij eruit gegaan, maar moest toen ook een nacht blijven (geen complicaties hoor) tara de dochter van een vriendin die heeft ze eruit gekregen met 2,5 jaar (vorig jaar) en die is 's ochtends geholpen en 's middags zat ze alweer thuis. kun je nagaan hoe zo'n verschil er is met een x aantal jaar geleden hoe ze het uitvoeren. maar moet helaas toegeven dat het bij kinderen vele malen makkelijker is als voor volwassenen. weet ook niet hoe het voor een volwassene verlopt allemaal
Nou ja die slaap nemen ze je niet meer af! Hier ook een goede nacht, ondanks de zieke......hij is maar 1x eruit gekomen.....en toen om 6.20 uur bij ons in bed gekropen ....waar hij nog 1,5 uur verder heeft geslapen
echt waar? dan moet ik het ook maar eens proberen. maandag moet sam naar het cb dus misschien wel leuk om t contoleren of er verschil inzit