Hij ligt nu naast me op de bank onder een dekentje zielig tv te kijken......Had om 10.00 uur ook 38.8....hoe het nu is weet ik niet. Had mijn buuf even als oppas gevraagd zodat even naar de slager enzo kon, hij had de tijd dat ik weg was (1 uurtje) alleen maar op schoot gehangen bij haar en hij wil helemaal niks....niets eten, ook geen fruit, niets drinken ..... Maar effe afkijken...
en het ergste is dat ze niet eens grijs zijn, maar gewoon echt wit .... Maar goed het is anderen nog niet opgevallen .
nou zit er in de wikel wel met de neus bovenop, maar wou wel eens iemand met ervaring erover horen. want in de winkel hoor je het alleen maar als iets niet goed is en an koetje boe heb ik nog nooit wat gehoord verder. dus wat dat aangaat zou het dus goed moeten zijn
hij heeft nu toch geen uwi meer? 1x gehad toch en heeft hij nog ab daarvoor preventief? of heb ik dat gemist? leuke banner heb je
Daar ging het idd over . Aan de ene kant wil ik dat wel weer, aan de andere kant vind ik het zonde (heb ze jaren geverfd gehad en alsik dan beu ben moet het weer uitgroeien enzo )
zo ging het bij ons met maud ook vorig jaar. als ze nu een dag toch in de hoek van de kmer in slaap valt dan kan ik dat 's nachts ook merken.
nee hoor hij heeft het nog niet weer ehad.. Maar een half nadat ie het gehad heeft krijgt hij een scan.. En heel misschien mag dan de AB ook gestopt worden! Omdat het nog wel even duurt voordat Sem zindelijk is.
Oké, goed gedaan . (zo hebben wij hier toen Rick ging kruipen alle afdekdopjes van de plinten (op de schroeven) vastgekit )
gelukkig......weet wat ik wil zeggen maar niet goed hoe ik het moet verwoorden (zoals altijd *zucht).