Ja op zich vindt Rick het wel leuk dus.....het is heel simpel en met dierengeluiden, dat vinden die kleintjes meestal wel aantrekkelijk. Maar wat ik al zei, echt begrijpen doet ie het nog niet (maar ja het is ook vanaf 3+ jaar ).
mijn buikdrager is vanmorgen gebracht Heb Joost gelijk even erin gezet, hij vond het helemaal top! Dus ding zit al in de wasmachine....dat we er nog maar veel plezier aan mogen beleven .
ah zou het dan echt aan de leeftijd liggen dan? ik heb gister van 19.30 tot 2 uur vanacht op de wii gespeeld moest mario galaxy ff uitspelen dacht dat je maar tot 60 sterren kon moet je de rest ook nog doen grrr maar goed was gezellig met de buurvrouw schrok toen ik op mijn horloge keek haha
haha heel gezellig haha was al de hele tijd met een beest wat ik dood moest maken maar dat lukte maar niet ik ga even naar de wc kijk op ijn hologe kom terug ga weer spelen en ik maak m zo dood haha vaag
iemand nog van daantje gehoord ze is gister heel even online geweest zei hoi en was ze weer online heb ook geen berichten hier gelezen van haar gister zal er dan iets zijn met der opa
ik heb een winkel gevonden hier die extreme verf verkoopt zoals paar groen blauw enzo ik ga waarschijnlijk maar halen