Nou nee hoor hihihi lief van je om nog ff te zingen maarre verveel je je...ik zou wel een supersonische banner willen hihihi
Ik denk dat Daantje al weg is.....en anders: sorry Daantje! Mika heeft een stuk of 12 muggenbulten in zijn gezichtje en die zijn nogal dik....ze vroeg zich af of hij er misschien allergisch voor was....Hij werd ook steeds huilend wakker en ze dacht niet dat 't krampjes waren. Ze zou net even de HApost bellen en nu moet ze toch even langs komen. Ben benieuwd.....
Oh wat eng? ! Ik hoop dat het niet iets ernstigs is.... Vandaag mijn Hoteldebotel pakket gekregen! Super hoor! Enne ik krijg als het goed is ook over een paar weken 't Sesamstraatpakket 8)
Ik verveel me idd En altijd als dat gebeurt, krijg ik DD in mijn hoofd (zwaar irritant ). Nou, die supersonische banner kan gemaakt worden hoor! Als je me een of meer foto('s) van Tygo mailt en je voorkeuren qua kleur enzo, dan zal ik wel weer creabea aan de slag gaan . Ik zal je mijn mailadres even PB'en.
Je was dus nog niet weg, ik heb Silla geantwoord ....ik hoop dat ik 't goed heb uitgelegd. Laat je nog wat weten straks?
Leuk hè, ik heb 'm voor Rick ook....hij staat alleen nog ongebruikt op z'n kamer omdat ik 'm er eigenlijk nog steeds te klein voor vind. Heb wel van de week de boekjes en DVD's eruit gehaald zodat we die kunnen gaan lezen/bekijken.....eindelijk eens iets anders dan Thomas de Trein en Kabouter Plop . En ik heb voor Joost het Sesamstraatpakket besteld!
en morgen 'pakken' jullie me terug want dan ben ik met de kids naar Plopsaland en dus iig overdag afwezig.....