haha, nou ik heb wel een keer een leuke gehad hoor 2x zelfs.. alleen van de een kon ik niet met de vader. de anderen waren perfect! echt mega lief, aardig, normaal enz enz.. maar helaas, daar zat een minder leuke zoon bij
oww bij patries! hoe is het trouwens met haar? heb haar lang niet meer gehoord (heb zelf natuurlijk ook van alles gemist.. dus ik weet niet of ze nog langs is geweest?)
Ik niet maar dat komt omdat Niels ook geholpen is en ik een spiraal dan is het echt een godswonder mocht ik zwanger worden.
Nee ze is niet langs geweest. Spreek haar niet zo vaak op het moment. Heb haar van de week nog gemaild mar nog geen reatie gehad.
pom du chesse (oid) met sla en beenham! jullie? ah maar ik ben ook niet de makkelijkste dus ik denk dat het daar ook wel een beetje aan ligt, ik heb een mening dat vinden de meeste schoonouders niet zo heel erg fijn
Wij eten broccoli met aardappel en rollade. Ik heb ook een mening hoor maar die wordt gewoon gerespecteerd en zo doe ik dat ook met hun mening.
wij gingen een weekendje naar dat grandorado en toen waren er wel autos aan het rijden, maar niet echt mensen