hey allemaal hier nog steeds ziek maar al wel weer wat beterder dan eerst. ik hoest nog wel heel erg en heb een volle neus met hoofdpijn maar dat gaat vanzelf over. Daantje. meid gecondoleerd. gelukkig heeft je opa mika nog wel mee gekregen. voor de rest heb ik niet bijgelezen maar wilde wel ff een filmpje laten zien van nikita die een flinke schaterlach-bui heeft als ik iets gemist heb lees ik t graag http://www.youtube.com/watch?v=fkWHW_ZSmqE groetjes susanne
haha dice rolt nog niet eens nog niet eens op z'n zij hij is erg lui haha als hij op z'n buik ligt sparrelt hij heel erg nog steeds tandloos
wij hebben de kleine gehaktballetjes van gister samen met gebakken champignon en boursin cusin en ham blokjes gegeten
Karsten doet dus nog niets van dit alles. Wat een eigenwijsje is Jeroen zeg, bij de artsen even rollen om te laten zien dat hij het kan en thuis ho maar. Ik weet alleen dat Indi van Kwebbels twee tandjes onder heeft en er staan 2 kiezen van Joost op doorbreken.
Gaaf filmpje Suus! Wel beter zijn hoor voor zondag anders word je geen NL kampioen. Volgens mij heb je verder niet zoveel gemist.
hoi ik ben weer thuis van mijn werk! (lekker laat, maar was na zessen pas thuis grrr) LEUK! Jurre heeft net voor het eerst echt hardop gelachen, echt hahahahaha zeg maar. Daaf zat m op zijn buikje te kriebelen met zijn neus (zie je het voor je ?) en hij moest er steeds weer om lachen, zo cute!
Hebben ze je niet verteld dat dat nog bij kan trekken? Kan namelijk komen door de zwangerschap(shormonen) .
Nog steeds 38.8 net . En eigenlijk niks gegeten vandaag (nou ja 1 liga ) en maar heel weinig gedronken (2 kleine bekertjes)......wel weer een koortsslaap gedaan.....en nu maar weer met een zetpil naar bed .