ze hoefde pas vanmiddag te werken, maar ik weet niet of ze is gegaan ivm het overlijden van haar opa.......
Heb 'm namens alle juli-mama's gestuurd . (ben je gek, die paar euro eet ik geen boterham minder om hoor ).
Nee hoor, kan echt . Zo ben ik na mijn zwangerschap van Rick bij mijn linkeroog de cilinder kwijtgeraakt (die was zomaar ineens verdwenen, niet meer nodig)....dat schijnt wel maar heel weinig voor te komen, maar toch .
Goedenavond! Daantje gecondoleerd meid! Heel veel sterkte en een dikke knuf voor jullie! Ramoontje lief van je! Dank je! Memoiikke, Zozo dat is al een echt vent! Susanne, Hopen dat je zondag weer fit bent! Mijn zus doet mee met pompom-en.. (of hoe je het schrijft) Leuk filmpje! Sem ligt lekker op bed! Heeft weer gezellig meegegeten aan tafel! Vind hij echt super leuk! Eet ook heel goed! Hij zit gelijk al weer klaar met zijn mondje open haha!
Veel sterkte meis! En als je niet naar opa wilt kijken, hoeft dat idd echt niet......herinner hem je maar zoals ie altijd geweest is, da's veel belangrijker!
.....nou moet Joost nog eten.....is ie toch 10 minuten geleden in slaap gesukkeld .....nou ja dan maar wat later die 3e fles .
Ik zat me nog wat af te vragen............... Ik heb nu die draagzak dance.....maar met het huidige weer: * draag ik de zak dan onder mijn jas? * wat doe ik Joost aan erin?
volgens mij zagen jullie mij online verschijnen en zijn jullie met zijn allen afgehaakt (grapje, maar ik ben wel alleen *snik*)