zo, de vloer is gestofzuigd en gedweild. Ivy kan er veilig op liggen straks. Alweer iemand getest en gelukig nega? Liesje zie ik. Das wel zo prettig als je er niet beiden positief tegenover staat. Las dat Daisy, van die tweeling alweer zwanger is. superleuk voor dr, maar moet er zelf niet aan denken zo snel alweer. @KK: ja, kan me herinneren dat ik gelezen heb dat je man bechterew heeft. Da's niet niks zeg. Is vaak lastig met diagnoses stellen, omdat heel veel symptomen bij dezelfde aandoening voorkomen.
hey meide hier een goede nacht gehad youame om 23.00 naar bed gedaan en heeft doorgeslapen tot 9.00 in der eigen bed aaah mijn arme meisje heeft een dikke bult tussen der ogen ze is van de laatste 3 treden van de trap gevallen en nu is ze zoo moe moet ik der wakker houden? ben bang datr ze een hersen schudding heeft ofzo ze huilt met vlagen wil niks
Snap precies wat je bedoelt maar denk dat het meer aan ons gevoel ligt en dat onze mannen het oprecht menen.
Je hoeft haar niet persé wakker te houden. Als je vermoed dat ze een hersenschudding heeft zou je haar vannacht een paar keer kunnen wekken. Veel voorkomende symptomen na een hersenschudding zijn hoofdpijn, duizeligheid, vermoeidheid, traag denken, problemen met concentreren en onthouden.
Begint echt al een hele dame te worden zeg. Zag ik nou goed dat ze rossig is of lijkt het zo omdat de zon erop schijnt?
ok ja ze sliep net nadat ik het berichtje geplaatst had ze werd een uur na de val heel sloom hangerig enzo ze zegt ook mama auw en wijst naar der bult mijn vriend zegt dat ik der na een uur wakker moet maken