Ik heb geprobeerd er eentje te maken in mijn eigen programma Adobe CS 2, maar ik kom er tot op heden absoluut niet uit .
Hoe zou het met Mika en Daantje zijn? Ben eigenlijk op d'r bericht aan 't wachten, maar wil ook vast gaan douchen *dilemma*
Jammer....................is een heel professioneel programma en dus best moeilijk. Ik zie trouwens dat je heel veel plaatjes van bijv. Cars enzo gebruikt. Zitten die in je programma of kan je overal voor kiezen?
Zou maar ff geen douchen hoor! Ik ben er nog wel ff (maar zit ook met 1 oog richting TV hihihi) Want als het bij haar HApost net zo gaat als bij ons dannuh zit ze nog wel ff
Dat zijn "tubes", tenminste zo heet het bij PaintShop Photo Pro . Die kun je veelal van internet afhalen en bij sommige sites (bijv. pspclubs) worden ze speciaal gemaakt (en dat kan ik dan weer niet). Je kunt met PSP ook scrappen en zo en ik kan zelfs bewegende plaatjes maken (maar da's wel al effe geleden); eens kijken of ik een voorbeeldje kan vinden...momentje
Dit zijn lesjes die ik gemaakt heb om het programma onder de knie te krijgen (het pspforum waar Veraatje zo'n hekel aan heeft vanwege de regeltjes ) Is een kwestie van gewoon voor gaan zitten en stap voor stap de lessen doorlopen (moet je alleen wel 't programma hebben )