haha altijd leuk heb ook een keer een filmpje gestuurd kreeg mail dat ik gewonnen had maar nooit wat gekregen
Ach gossie toch. Heeft ze verder nog klachten? Ik zou haar wel in de gaten houden, eventueel ieder uur wakker maken ofzo.
Nou hij zei eigenlijk meer iets wat me nou juist kwetste Hij had het wel gelijk door dat het niet zo handig uit zijn mond kwam en probeerde het gelijk goed te maken. Overigens geeft ie me wel complimentjes enzo en ik weet ook wel dat ie dat echt meent.
Pff dikke knuf voor jouw. Lijkt me niet fijn om je zo te voelen. Ik zou het wel in de gaten houden want als je je vaak voelt misschien maar eens naar de ha?
Oke, ga ik eens even checken. Ik heb het 1 keer bij kruidvat gedaan. Was ik ook erg over te spreken..Voor ongeveer 350 foto's was ik 16 euro kwijt Hoe meer foto;s ik erbij doet hoe goedkoper het per foto werd!
Waarom ga je niet lekker een keer een avondje uit met manlief? Niet dat dat de oplossing is natuurlijk maar het kan je wel goed doen!
Oh dat is niet fijn. Heb ik wel eens met een vriendin gehad op mijn verjaardag Hele goede vriendin dus je verwacht sowieso wel een telefoontje ofzo. Niks hoor, de hele dag niet..Ik was op zaterdag jarig en dinsdag had ik nog niks gehoord. Toen heb ik maar gebeld om te vragen of alles wel goed ging Nou ze was het dus vergeten
Hier houd ik sinds kort een agenda bij. (poging 1000 geloof ik) want hoe vaak heb ik geen dubbele afspraken of dingen die ik vergeet
Wauw leuk zeg! Ik doe eigenlijk nooit mee aan dat soort dingen. Maar zo zie je maar dat als je geluk hebt toch wat wint
Daar ben ik dus ook altijd bang voor. Al moet ik wel toegeven dat de belspel programmas mijn favoriete programma s waren Geweldig vond ik dat om te kijken. Ik deed niet mee hoor (nou ja af en toe dan) maar gewoon geweldig vond ik het om te kijken.
Kreeg net een mailtje van mijn stagebegeleidster. De directrice op school had aan haar verteld dat ze erg over mij te spreken was! Ze was erg onder de indruk over wat ik in de klas doe en over het contact met haar Nou dat is echt hartstikke leuk om te horen aangezien je op sommige scholen als stagaire niet eens aangekeken word