Oh ja Indi kreeg vandaag een stoofpotje (wortel tomaat en rundvlees)..Nou dat vond ze toch heerlijk Ze werd er helemaal wild van De hele tijd met haar mondje open en af en toe een gil dat ik op moest schieten haha..Ze had zo het hele potje op
O dan heb ik het verkeerd begrepen. Niels zegt ook vaak dat hij me mooi vind, en dan heb ik zo iets ja met dat lelijke lijf zeker en vooral mijn buik en boven benen. En dan heb ik ook een weegschaal die niet spoort. Ga ik erop staan zegt ie 72,5. Ik had zoiets van WAT. Ga ik er twee seconde later weer opstaan 70,5. Ik dacht dat kan niet. Weer 2 seconden later zei hij 71,5 en dat geloofde ik voor de avond. En gisteren gaf hij 's morgens 69,5 aan. Weer een reactie van nee dat kan niet. Even later gaf hij 70,5 aan. Echt vaag dat ding.
Ik heb ook een paar keer meegedaan, althans een poging gewaagt tot. Heb op het gegeven moment maar 0909-nummers laten blokkeren want ging het steeds vaker doen.
Ach gossie hij ziet er heel zielig uit Sen Enne ik hoef maar 12 x per jaar op zat naar school dus ik heb de meeste al gehad en anders kan ik die paar wel vrij nemen
Oh nee dat deed ik niet hoor. Als ik al een keertje belde dan deed ik het maar 2 keer. Ik had namelijk wel door dat het echt moeilijk is om erdoor te komen.