hey hallo hiero. kom ook ff langs. ach gossie. wat ziet karsten er zielig uit zeg, ik heb hier ook een kind in huis dat ziek is en kijkt ook al zo belabberd uit haar ogen en ook bijna de hele dag huilen omdat ze niet lekker is. kwebbels gefeliciteerd. had gelezen dat je aangenomen was. heb ik verder nog wat gemist? nou hier gaat t hoesten eindelijk minder worden alleen die verdomde hoofdpijn mag van mij ook wel opzouten wat is dat een ramp zeg. en morgen is t dan eindelijk zover. de NLkampioenschappen. vind t zo leuk. vooral omdat ik vandaag te horen heb gekregen dat we toch met de nieuwe poms voor onze nerd-show binnen hebben en senn ik zal je wel aanwijzen welke club dat is met die zus van esther, ze is overigens niet voor ons maar als 1 na laatste van de dag nou ik ga ff douchen en daarna ik wed dat ik t kan kijken. fijne avond allemaal en ik zie je morgen senn liefs susanne
Haha jammer genoeg werkt dat niet zo maar ik kan het emailtje wel heel goed gebruiken in mijn dossier
Ze was er even na half 4.........ze kreeg onverwachts bezoek en toen was het flestijd voor de kleine, dus dat had ze eerst gedaan .
Aha, zal eens op internet speuren want heb geen boekje erbij....dus ik twijfel een beetje . Zal bij BabyBjorn op de site wel te vinden zijn .
Ja ik ben het alleen vergeten te vertellen dus dat ga ik van de week nog maar even doen. Maar goed de meeste zaterdagen heb ik al gehad op school.
Maar daar zit ik altijd met de kwaliteit vd foto's te klooien, moet ik ze eerst allemaal omzetten en daar heb ik dan geen zin in , had ze nu voor 7,95 thuisgestuurd, 75 stuks en 20 gratis....vond het wel gaan dus qua prijs en ze zijn op kodak papier gedrukt en de kwaliteit is echt goed (en de levertijd dus heel snel).
Ja ik ga je zeker morgen zien. Heb net ook maar een molletje genomen vanwege de hoofdpijn maar denk dat het meer de vermoeidheid is.
Als dat kan bijdragen tot een nog beter resultaat waarom niet. Ik wil ook wel een brief schrijven hoor.
Vanaf hoe oud mogen kleintjes eigenlijk een broodkorst? Had vanavond even snel boodschappen gedaan en julian blijkbaar na zijn potje groente nog steeds honger en toen heeft roeland hem een stukje korst gegeven. Hij vond het wel superlekker en doet ook net alsof hij aan het al tanden heeft want is druk aan het kauwen erop
Dan valt het waarschijnlijk wel mee, en anders geef je haar een zetpil voor de nacht als ze nog erg last van die bult heeft.