Nou misschien niet............maar da's wel raar of niet............maar Pat moet nog wat met de buurman bespreken
En hoe heb je ze dat aan 't verstand gepeuterd als ik zo onbeleefd mag zijn? Ben echt nieuwsgierig hoor.....want dat zou ik toch ook wel heel fijn vinden .
Joost is ook in slaap gevallen een half uur geleden...........die maak ik tegen 9 uur ook maar wakker, dan ga ik daarna ook lekker naar bed .
Denk dat dat met Sven zijn autisme te maken heeft. Dat is hoe de klok staat en dat is ook de tijd dat hij van de kamer komt en houdt daar ook stellig aan vast. Vanaaf was ik vergeten de klok te verzetten die stond nog om 6.45 uur van vanmorgen en mooi dat meneer mij er dus even op wees dat de klok nog verzet moest worden. Ik laat hem ook vaak zelf een tijd kiezen tussen 8 en 8.30 uur. Maar nu Niels en ik zo moe zijn heb ik hem mooi op 8.30 uur gezet. 8)
Geef mij de allereerste Craig maar. De Craig voor die we nu hebben vond ik meer een James Stenbeck figuur.
Ik ga er van tussen. Kwebbels, Ramoontje en Ingrid een hele fijne avond nog en misschien spreek ik jullie morgenochtend nog even voor ik weg ga. Trusten voor straks.
Buurman zou graag een duitse herder willen....maar buuf niet. Nu zit buurman voorlopig thuis en zou het voor hem wel goed zijn een jonge hond, lekker naar de hondenclub, buitenlucht enzo....dus dat wou Pat met ze bespreken (hij heeft namelijk een pup aangeboden gekregen maar zelf willen we hem niet 8))