. denk dat ik ook wat buikpijn heb van de maillot die nog uitgerekt moet worden heb al extra een maat groter gepakt dan dat ik normaal heb
is er eigenlijk nog iets gebeurt hier wat ik moet weten? ben echt al een tijd niet meer hier geweest (voor mijn doen)
haha ja dat kan ook, maar dan rolt ie zich op onder mijn buik snap je. als je dan bukt voel je die maillot nog verder omlaag rollen dat it dan nergens na
jah mijn vriend wou nog naar z'n ouders met de fiets zo'n 30 min fietsen nou we zijn dit jaar nog niet weer geweest haha wat klinkt dat stom
nou ik zou niet met de fiets gaan haha. wij gaan straks naar mijn tante even naar opa kijken, maar heb eigenlijk weinig zin om daar met te voet heen te gaan (is maar 10 minuten lopen maar goed )
haha schattig. volgens mij doet mika dat niet, die beweegt alleen met zn mondje (meer zo'n beweging wat oude mensen ook maken als ze hun gebit niet in hebben )
oohjahaha ik had gister al geen zin om 5 min te lopen naar de winkel denk dat we maar weer thuis blijven
goedemorgen! alles goed hier alleen snipverkouden gisteren bij Nickyz geweest, wat een verschil tussen jurre en gijs. Sowieso in gewicht, Gijs is een stuk flinker! maar ook in wat ze konden! Gijs draaide zich constant om en ging al bijna kruipen... Nou Jur niet hoor... : Wel grappig wij zeiden daar tegen Jurre 'kijk maar goed hoe Gijs dat draaien doet, dan kun jij dat morgen ook' en jahoor, Jurre draait zich vandaag op zijn buik alleen het terugdraaien snapt hij niet... wisten jullie ukken ook meteen hoe ze terugmoesten?