Heeft iemand voor mij ook zo'n draaiende baby te leen? Volgens mij leren ze het terugdraaien weer op een ander moment, dus eerst het 1 en dan het andere. Hebben jullie ook foto's gemaakt?
gezellig nou dan moet ik dice ook maar eens laten zien hoe het moet niet dat ik op de grond ga liggen rollen hoor haha dat duurt vaak weer even voordat ze erachter komen
haha. wij gaan wel. zou vandaag eigenlijk ook nog activiteiten hebben van de carnavals vereniging (heilige mis, brunch, en dan prins uitroepen) denk dat ik straks alleen even ga naar het prinsuitroepen.
Misschien is hij nu in de ja-fase van zijn leven maar omdat hij niet kan praten doet hij het zo, net zoiets als dat ze straks overal nee op gaan zeggen Nee ik heb echt geen idee waarom, maar dat had je vast wel door.
pff youame heeft er gister niks van geleerd he ze blijft van boven naar beneden gaan en van beneden naar boven
Hier ook, heel ver op zijn zij maar net het laatste stukje red hij niet. Hij weet nog niet waar hij zijn armpje moet houden dan.
ja maar voor jullie is het weer een ander verhaal he begrijp best dat je hem nog wel even wil zien ohja gezellig
Ik was ook helemaal verbaasd dat hij het nu ineens kon, Keken even niet en meneer lag op zijn buik... daaf en ik tegen elkaar 'heb jij dat gedaan?'