Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    goedenavond!
    ooohh wat zijn jullie ventjes al ver zeg! frietje? jemig en vond ie het lekker?

2. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    Meiden, ik heb jullie advies nodig:
    Justin slaapt al vanaf het begin erg slecht op de dag en qua eten loopt hij al erg achter op jullie kindjes, maar ja dat terzijde want ieder kind is anders, maar 's nachts is hij nu dus ook steed wakker (nog steeds? ja nog steeds). Ik heb inmiddels neusspray gekregen én ab maar ik moest eerdt de spary maar proberen. Ik heb het idee dat het nu wel los komt te zitten, maar het hoesten blijft. Maar omdat hij dus zo slecht slaapt en wij dus ook, en de slaap niet in haalt op de dag maar wel moe is, zitten we er een beetje doorheen. Hebben jullie adviezen om het in slaap te krijgen...behalve een lepeltje advokaat?

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo wij hebben wel een lekker dagje gehad. Vrienden op visite gehad en was heel gezellig. Indi ligt nu op bed maar wil niet slapen (ik weet niet wat ik mee maak :confused: Daar heeft ze nooit last van :rolleyes: ) Maar goed net ff eruit gehaalf en ff getroost en nu ligt ze weer in bed. En ze is stil

4. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    oh en ik ga geen 130 pagina's bijlezen hoor! :confused:

5. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    he kwebbels, las ik dat je een nieuwe baan hebt in een kinderwinkel? in onze woonplaats?

6. kwebbels

Over het eten: Ieder kindje is inderdaad anders en ach..Dat komt vanzelf wel. Hij groeit goed toch?
    En over het slapen: Moeilijk..Ik heb er niet zo veel ervaring mee :( Hoe hem in slaap krijgen? Geen ideeeee! :oops: Hoe laat gaat ie naar bed?

7. kwebbels

Niet eens :confused: :) :)

8. :) 8)

9. kwebbels

Ja bij TerStal. Waar de oude philipoom zat.. ;)

10. misschien toch ff door laten huilen als hij in bed ligt?

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou hij wist waar ie het laten moest.....zullen we het daarop houden :)......

12. kwebbels

:) :)

13. kwebbels

Zal even wat foto s spammen..

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    HOe slaapt ie als ie wel slaapt? En dan bedoel ik op zijn rug of op zijn buik? Heb je als een geprobeerd 'm op zijn buik te laten slapen? Gewoon in de box of zo, terwijl je in de buurt bent (als je het een eng idee vindt). Joost kan en wil gewoon niet op zijn rug slapen behalve in de kinderwagen en gaat dus ook niet slapen dan!

Pfff.....verder zo ik het zo even niet weten..... wat zegt je huisarts, kinderarts of het CB ervan?

15. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    's avonds gaat hij na zijn fles van 18 uur meteen naar bed want meneer valt 9 van de 10 keer in slaap tijdens zijn fles, bij bijna ieder fles trouwens omdat hij zo moe is, en dan moet ik hem om 22 uur nog wakker maken voor zijn laatste fles.
    Mag ik jouw schema nog eens zien? justin zit nog steeds op 5 flessen en nu drinkt hij ze ook nog eens niet leeg. Waar zou het aan kunnen liggen? tanden ofzo? moet woensdag naar het cb dus zal het daar ook eens vragen

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik heb wel alles gelezen van gisteravond/vandaag.....maar effe geen puf om te reageren....

17. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    op city? leuk gefeliciteerd!!

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Met papa spelen is leuk :) (en zo hoort het ook ;))

Share This Page