Heeft hij voordat hij zijn fles heeft gehad wel aangegeven honger te hebben. Als hij dat wel doet en hij begint bijvoorbeeld veel te vroeg om een fles te vragen geef hem dan eens eerder, laat er bijv. 3uur tussen ipv 4uur. Kom je ook eerder uit 's avonds waardoor hij misschien wel langer en goed slaapt. Kan namelijk zijn dat als je hem wakker maakt 's avonds om elf uur hij net in zijn goede slaap zit waardoor hij er daarna niet meer goed in kan komen. Ik heb het ook wel eens met julian dat we verkeerd uitkomen met de laatste fles en dan krijgt hij die dag er maar 3 ipv 4, hij komt dan ook nooit 's nachts nog een keer en blijft gewoon doorslapen terwijl als ik hem ervoor wakker maak hij de rest van de avond/nacht een beetje blijft rommelen.
ja we hebben nnu net ook maar besloten om de fles van 22 uur te laten zitten en maar afwachten hoelaat hij komt. welke speen gebruiken jullie inmiddels voor de melk? ik heb zowiezo een 3standen speen voor pap
hij wil de rijstebloem al niet eens!! hahaha ik heb ook de vanillesmaak miss dat eens proberen!! wend hij wel aan zoetigheid nou ja eerst maar eens zien hoe het vanacht gaat!!!
ik gebruik de 123 speen ivm de dikte van de voeding (omneo met nutriton en wat rijstebloem), maar met als gevolg dat hij bij de gewone speen het idee heeft dat hij verzuipt (zelfs met maar 1 klein gaatje)
justin steekt ook alles in zijn mond en niet zachtjes ook. ben soms echt bang dat hij zijn gehemeltje doorboort!! dus van mij mag hij nog geen lepe vast houden!!
ja!! dat idee had ik ook al!! voor de gewone melk gebruik ik nu nr 2 maar miss moet ik hem laten wennen aan 3 dat hij dus niet meer zo hard hoeft te drinken en dan gaat de pap miss ook beter. pffff wat een gedoe zeg!!! makkelijk hoor zo'n kindje!!
meiden allemaal super bedankt hoor! ben wel blij met jullie af en toe kijken er wel 2 ogen extra mee...
Gewoon proberen te rekken, geef je 'm desnoods een rijstewafeltje of zo (mag ie hebben is vanaf 4 maanden)...... En idd even uitproberen, dan merk je vanzelf wel waar het schip strandt .