lol gaat het om pap? ik meng voor nova altijd 2 schepjes gewoon (had dat pak, en dat eet ze dus niet) met 3 bambix, en nog 2 vanille rijstebloem, dan eet ze het wel
zijn die speciaal voor kinderen of gewoon de gene die je zelf ook kan eten? hebben ze op het kdv ook al eens gegeven, maar ben vergeten te vragen wat hij ervan vond!
Maar het gebeurt hier dus ook wel (en da's het gevaar ervan ), dat ie dan met een vol bordje opstaat van tafel en dan zijn bordje bij de hond neerzet "lucky, eten" ......
uhmm.. ik geef pap met een lepeltje, en melk gewoon met speen 1.. ze drinkt niks anders uit de fles dan melk.. verwent meisje
heeee anno!!! tijd niet gesproken joh!!!! nou gaat over pap maar ook over justin zijn moeilijke slaap/eetgedrag van de laatste 2 weken
wij gebruiken de s speen van difrax nog steeds! de 123 speen gaat veel te hard op stand 1 en de m speen ook. dan heeft brenden zijn fles in 5 soms max 10 minuten leeg. zo is hij ook veel voller van de fles heb ik t idee! wanneer heeft hij t meeste last van zijn reflux dan? wij geven de med. 's avonds zodat hij 's nachts minder last heeft en lekker kan slapen. Overdag is hij toch wat vaker rechtop enz.
Voor de pap zou je ook de 123 speen kunnen gebruiken op stand 1. Maar Joost kan dus nu maar uit 1 fles drinken (de smalle s-fles van Difrax, met 123 speen)......alle andere is een probleem .....nou ja dan leert ie maar vlug uit een bekertje drinken . (Rick wou op een gegeven moment ook niks anders uit de fles dan melk, maar dus ook geen melk uit een beker, die assosieerde echt de melk en de fles en anders kon dus niet , dat heeft lang geduurd )
hey! neej.. we lopen elkaar steeds mis! is er nog wat uit de test gekomen? hmm.. misschien de leeftijd?
hij kriojgt zijn med nog vollop: 2x zantac en 3x motilium dus bij iedere fles1 med....oh daar zeg je wat..dan mist ie straks zijn motilium...nou ja kan vast geen kwaad als we die laten zitten of ik geef het zo in zijn slaap...dat gaat altijd goed...
hey! met mij alles prima (op wat schoon(moeder)heidjes na ) met novalie ook alles goed! hoe is het met jou? en brenden? is ie weer helemaal opgeknapt?
die stand 1 is al te groot hij zuigt gewoon te hard denk ik. miss de difrax m proberen met pap....nee daar kreeg hij buikkrampen van van die flessen
ja ik kokkerel wat af voor dr maar jah, alleen vanille vind ik zo zoet, en zonder bambix eet ze het zoizo niet (nooit gedaan ook.. alleen rijstebloem vind ze smerig) dus meng ik het maar
Ik heb ze nu speciaal voor kinderen......liggen ook bij de babyspullen (tenminste hier in alle winkels ). Zijn van die hele kleine rondjes.....(weet eigenlijk niet of ze de gewone normale voor volwassenen ook mogen, zo je de info op de achterkant moeten vergelijken of zo)
ja dat zal dan wel! uit de test is gebleken dat hij wrs koemelk heeft maar omdat hij ineens andere sypmtomen erbij had, diaree, en die eerst niet had, moesten we toch maar gewone melk proberen maar dat is helemaal goed gekomen dus geen koemelkallergie! leeftijd...kan....of tanden...
Echte pap geef ik ook van een bordje met een lepeltje hoor. Maar Joost zijn voeding is al dikker dan de standaard, en dan ook nog 2 schepjes nutriton en een lepeltje rijstebloem (ja ja, in iedere fles ).....