Oké......ik ben lui aangelegd en geef op dit moment potjes....alhoewel als wij broccoli of zo eten, dan maak ik dat voor Joost ook natuurlijk. Bruine bonen zou je zelf kunnen wellen . Maar rabarber en rode bietjes zou ik niet weten hoe je dat zelf het beste klaar kunt maken.....(moet zeggen dat wij dat niet eten )
Hey meis! Hier ook alles goed hoor..Weinig te melden van mijn kant. Oh ja toch wel iets, heb een nieuw baantje bij een kinderkleding winkel (was niet het plan om te gaan werken maar goed, lijkt me heel leuk en ff kijken of het ook lukt dan qua oppas etc) Verder is de opa van Daantje overleden (weet niet of je al op de hoogte was?)
tjah.. bloemkool, brocolie, boontjes, worteltjes, al die dingen, die krijgt ze wel vers, andijvie, spinazie als het er is, maar om eens wat anders.. dan word het moeilijker.. ach die ene keer? zou dat een ramp zijn?
De kers-speen. Dus de smalle fles. Hier geen enkel probleem met het combineren van de flessen. Drinkt ie dan gewoon niet uit de avent ofzo? Of snapt ie niet hoe die speen werkt?
Ach ben je gek! Zo'n ramp zal het niet zijn hoor. 8), Joost heeft vandaag zijn eerste frietje gegeten en ijs toe 8)
oeps ja nou ik was net nog boven.. maar als ik dr ben, is dr niks aan de hand, byron dacht dat het aan het liggen lag, nou jah oke.. dus op het aankleed kussen gelegt, dan kan ze wel lachen.. jaja madamm...
maar zijn buikje blijft wel vol dus dat zou toch goed moeten zijn....ehm....miss toch maar even afpsraak kmaken met ka. moest toch om dit te bespreken. maar als het er langer in blijft, dan kan hij het ook weer uitspugen en dat gebeurd dus ook. soms spuugt hij zuur mét stukjes melk...zo zielig...
Ja precies.Vanavond ook mee gemaakt. Ik heb haar er wel uit gehaald en het bleek dus wat eten wat dwars zat en eruit kwam (hoop dat de vlekken maar uit de slaapzak gaan) en toen is ze gaan slapen.
Ramoontje...hier wordt ook potjes gegeven hoor en idd mits we zelf ook iets van Broccoli eten dan prak ik de boel ff fijn voor Tygo Kwebbels...leuke job! ! Ik hoop dat het het idd kan regelen met opvang. Ling...nou ik ben de tel kwijt qua weken dat Tygo hier last van heeft maar het ging inene 3 dgn goed en nu alweer 1,5 week