Ja oke. Maar de kip dan gekookt of gebakken. En hoeveel moet er dan door heen? En hoeveel aardappel (zo blijf ik maar bezig )
Misschien heeft ze dan toch last van tandjes die in de weg zitten......kan ze ook veel pijn van hebben .
Is hier ook al eens gebeurd ...........en Rick doet dat nog steeds die kruipt helemaal naar boven in zijn bed en gaat dan op het korte stuk liggen, dus klem tussen de muur en het bedhekje 8).
Nou ze lieten het niet zo heel erg zien maar het ging over een man die 500 kilo woog en de rest van de fam was ook aan de zware kant. Toen zat zijn dochter dus haar dochter een hamburger te voeren (dus de kleindochter van de man) Maar goed het ging meer over die man dus ze lieten het maar heel even zien. De hamburger was zowat groter als het gezicht van het kindje
Heb je ook die mannelijke kinderarts? Met lang blond haar? De vorige keer toen Indi een prik kreeg ging die helemaal met haar dansen Beetje raar type vind ik het
Ja hoor, vlug 1 aardappel en wat worteltjes (of iets dergelijks) in een kommetje met water en dan zoveel minuten in de magnetron..... Doe ik zelfs met een appel voor ik 'm pureer, anders pureert het zo lastig 8)
Kan beide, kip kun je koken dan wordt het lekker zacht, maar bakken kan ook ....en dan natuurlijk mee pureren .
zou het wel denken.. ik vind het erg verdacht, als ik dr ben, dan brult ze niet, en een kind wat pijn heeft? dat zou dan toch ook jammeren? niet alleen als ze alleen is lijkt me..