Daantje Blij om te lezen dat alles goed is! KK en Essie ik DURF het ook nog niet echt hoor dat bedgym. Als ie naar binnen wil voelt het aan de rechterkant alsof er een stok met bottespijkers naar binnen wordt gewerkt
met mika en daantje gaat alles goed, moesten helemaal naar venray, en ik had geen auto dus moest mijn moeder weer terug om de auto te halen en toen nog iets van een half uurtje rijden ongeveer. dus vandaar dat het zolang duurde
Tygo heeft niet zijn hele fles leeggedronken er zit nog 80cc in de fles (had er 1 van 180cc ~voeding niet meegerekend) gemaakt. Hij tukte na de boer weer verder maarre ik hoor hem nu weer dus ben weer ff naar boven!
Wat een comediant ALWEER! Ben ik boven...slaapt ie weer nou ja ik ga zo ook maar naar boven denk ik hihihi
ikzelf ben er wel allergisch voor, daarom ff tjekke, beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig zullen we maar zeggen. maar tis zielig om ze zo te zien
haha, ja hier slaapt er ook eentje, moet eigenlijk zo de fles, maar ben zo blij dat ie slaapt, al is het nu in de maxicosi. maar goed, ga hem er zo even uithalen en dan het flesje geven.
Hou alles erg schemerig en rustig om hem heen dan kun je hem na de fles zo weer in bed leggen, tenminste dat werkt wel bij Tygo
Welke lijst? Die van Kwebbels of degene waarin iedereen zelf in kon vullen of ze wel of niet konden (die lijst is sowieso niet echt correct omdat niet steeds de laatste variant werd gebruikt). Weten we zo wie er nou allemaal komt? Helaas werkt de communicatie zo niet, want als je een tijdje niet online bent geweest en niet terug kunt lezen, kan er dus op die pagina's iets over de meeting staan. En wat is het "thema" om op je vraag terug te komen wie wat mee gaat nemen?
ja dat doe ik ook, verschoon hem onder, want heb boven geen schemer lampje, ohw hij wordt wakker, ga er vantussen. misschien tot morgen, ennuh.. niet te veel kletsen he, anders moet ik teveel terug gaan lezen
Ik ga er ook vandoor! En niet te veel kletsen morgen hoor, anders moet ik morgenavond zoveel bijlezen dan maak ik geen banners meer voor jullie