volgens mij is het geen arts maar wijkverpleegkundige maar wat een tyope he!! hahaha echt zo'n hippie!! hij heeft justin tussen zijn omslagdoek door geprikt omdat hij lag te slapen. wel lief hoor! maar idd een apart type! 8)
Dat moet je effe uitproberen.....hoeveel er over blijft als je eea pureert . (en dan is een aardappel extra vlug gekookt in de magnetron )
uhhmm.. dat wisseld, soms rond half negen al, dan duurt het maar ff, maar vandaag nu dus nog niet, meestal tussen negen en half tien ofzo, terwijl ze net om 7 uur, in slaap viel, bij de fles, 15 min geslapen.. ik weet het niet.
aardappels in stukjes, groente erbij, en een tijdje in de magentron tot het gaar is (met water natuurlijk)
Oh hij staat bij mij in het boekje als KA Echt een hippie inderdaad Ook toen die ons naar binnen roepte. Een heel hoog stemmetje wat '' Inddiiiiiiiiiiiiiiiiiiii '' riep Wel een aardige man verder hoor
kipfilet, of karbonade een stukje zonder vet, gehakt, van alles, dat kook ik mee, en dan pureer ik het er door heen.. of een gekookt ei, of een visstick zonder korst, heeft ze dr ook al door gehad, vind ze lekker
Maar misschien voelt ze zich wel geborgen/veilig/prettiger als ze jou ziet, dat zou kunnen natuurlijk
net zoveel als je zelf neemt? alleen dan ongeveer voor een baby maag dus een klein aardappeltje, met een schepje groente, en een schepje vlees