denk het.. ze heeft nog niks, maar t begint er wel allemaal steeds meer opt te lijken, maar ik klop het even af.. ze is nu even stil..
ik doe ook nog vaak een schep boter (margarine) door het eten.. dat is goed geloof ik (heb ik ergens gelezen)
Ik kook ook eigenlijk altijd het vlees mee....gehakt wil ik nog wel bakken en dan mee pureren (maar dat bak ik droog, dus zonder boter )
jah, ik maak alles vaak zo klein mogelijk dan is het snel gaar, maar ik doe het bijna nooit in de magnetron, 1x gedaan tot nu toe..
Ja ik vond het een beetje vaag. Ik had zoiets van '' Haallloo ik ben toch haar moeder ik moet haar troosten hoor!?!'' Maar hij pakte haar gelijk op en begon zo raar te dansen
Ik normaal ook niet, maar voor Joost wil ik dat nog wel eens doen . Doordat de kooktijd korter is blijven ook meer vitamines enzo behouden .
dat zou kunnen.. nou jah ik heb haar net (tegen mn prencipe in ) ff dr uit gehaald, en bij me in het grote bed gelecht, lekker warm tegen me aan, niet gekwekt en feest gemaakt, gewoon rustig liggen.. en ze is nu nog stil.. dus ik hoop dat het heeft gewerkt..
hahah ja hoor en ik maak me dr ook niet zo druk over, ze krijgt het al uhh.. lang.. dus nou jah, dan had ik dat echt wel gemerkt.
Gewoon doen wat jou het beste lijkt! En als dat vanavond inhoudt dat ze op die manier gaat slapen, dan is dat zo .