heb het vandaag voor het eerst gedaan, en gewoon als balletjes door de aardappel gedaan dan smaakt de aardappel ook gelijk lekkerder hahaha. (met koken) en later gepureerd
Dames, ik ga nog even tv kijken en dan lekker slapen. Morgen weer vroeg om Rick naar de PSZ te brengen en dan door naar het CB. Fijne avond nog, slaap lekker allemaal en tot morgen!
had ik ook gelezen maar brood eet ze nog niet.. zou niet weten wanneer ik het moet geven snachts maar ofzo haha
Ladies, de was is gevouwen. Ik voel me serieus inene niet lekker worden (beetje grieperig gevoel ) Zou ik dan toch de "belgische griep ~met de zachte geee ~ krijgen... Nou ik ga me alvast klaarmaken voor de avond en duik er betijds in. Dikke kus...
in dit geval vond ik dat ze wel heel lang vol hield.. maar ik heb echt geen zin in kinderen die na dat ze in bed liggen, nog 10 keer dr uit moeten enzo.. ik weet niet, in bed is in bed, plassen ok (jor hoeft ook geen 3x naar de wc ofzo savonds gelukkig ) maar verder geen gedoe
niet dat ik weet, t komt er weer keurig uit de ene keer is het wat dikker dan de andere, of wat dunner, maar geen rare dingen
nou ik blijf nog ff! gezellig iedereen is dr nog dus wat zou ik kwekken haha Doei doei vast tot morgen!
nou ben k der en is er niemand meer? ik heb mijn nagels weer laten doen geen acryl nagels erop laten zetten maar alleen acryl op mijn eigen nagels ze zijn er allemaal af gegaan doordat de lijm niet pakte waarschijnlijk door de medicijnen of ze zegt je bent toch zwanger haha nou maar eerst kijken of ik ongesteld wordt van de week
heb vorige week een test moeten doen van de HA die was negatief anders mocht ik niet beginnen met de medicijnen maar heb al zolang dat ik weer zo moe ben en mijn buik voeld raar aan heb al de hele week buikpijn terwijl ik dat nooit heb maar dat konden ook bijwerkingen van de prikpil zijn