wie weet er een goede site met recepten waar ik zelf de avond maaltijd kan maken? ben aan het gegoogelen maar kan niet echt wat vinden
hmm dan zou ik het niet weten. maar wat bedoel je precies, waar je ingredienten in kunt voeren wat je nog thuis hebt liggen?
kijk anders hier eens op, weet niet of je dit bedoeld? http://www.keukenkikker.nl/recepten/?c=maaltijd
ja lach maar, maar ik zit er vannacht weer mee te kijken (denk ik) Heb zelfs effe gecheckt of ie geen koorts had 8) (omdat ie donderdag/vrijdag zo'n hoge koorts had )
zo, esmée slaapt weer.. heb nu ook de eerste twee puntjes ontdekt, dus die breken vandaag of morgen wel door.. 1 puntje is al een streepje geworden trouwens...
, en kan goed zijn dat ze daarom een beetje uit d'r hummetje is....pijn in het mondje . Oh had trouwens op het CB nog gevraagd van die "kies" bij Joost.....kwam wel vaker voor zei de arts, en wilde helemaal niet zeggen dat de kies ook nu al doorkwam, kon goed weer wegtrekken over een poosje. Ze vond het wel apart toen ik zei dat er ook echt witte punten op zaten... Nou ja we zien wel .
hebben ze niet ff gekeken dan? denk wel dat ze daarom uit d'r hummetje is hoor.. esmée had ook al een tijdje bobbeltjes bij de kiesjes/hoektandjes, maar nu komen er toch echt eerst 2 gewone tandjes door...