Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik weet precies wat het is 's nachts
    ik lach je zeker niet uit hoor

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja wel, ze heeft gekeken en gevoeld......

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Afgelopen paar nachten 1 tot 2 keer.......

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga er liever uit om een fles te moeten geven (1x dan hè ;)), dan dat ik er 3 of 4 keer uit moet om er eentje terug te leggen :rolleyes:.

Dan is het goed ;).

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga even Joost zijn groente geven en dan het eten voorbereiden enzo.... Meld me vanavond weer ;) :).

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo ben weer terug van het ziekenhuis. Pff wat moet je daar lang wachten zeg. In totaal 1 uur en 45 min zitten wachten :evil: Maar goed mijn amandelen moeten er met spoed uit gehaald worden :confused: Ik word binnen 30 dagen gebeld...Dat had ik niet echt verwacht omdat ik juist van mijn moeder hoorde dat er een wachtlijst van min een half jaar is. :rolleyes: Moet ook een nacht blijven.. :(

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou ga me even met het eten bezig houden en dan naar school!

Sorry dat ik nog nergens op gereageerd heb maar ben heel druk geweest. Zal het later even doen!

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dan ben je ze in iedergeval kwijt. maar waarom moet je een nacht blijven dan? weet dat ik vroeger ook amandelen heb moeten laten verwijderen en was gewoon dagopname

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    zo ben weer bij!

Kwebbels, met spoed dus en de ha maar zeggen dat het niet nodig was elke keer. Ben je mooi klaar mee dan maar ja ze gaan er nu in ieder geval uit.

Ramoontje, hoop voor je dat Rick vanacht niet komt ondanks zijn lange middagslaapje!

Daantje, blij te horen dat het je nog goed bevalt bij de bieb en alvast heel veel sterkte voor woensdag!

Liesje, hier drie honden maar leg Julian wel gewoon op de grond. De honden moeten weten dat Julian ook op de grond hoort en niet alleen maar op schoot/wipstoel/box en Julian moet toch leren kruipen enzo. Tot nu toe nog totaal geen problemen mee gehad, enige nadeel is dat ze ook wel op het kleed willen liggen waar ik hem opleg en dat is dus niet de bedoeling dus gaan ze er maar voor of naast liggen. Weet ook niet wat voor een honden je hebt maar hier 3 berner sennens en het gaat dus super!

KK, wat heb je toch ook een super vrolijk, mooi meisje! Hopen dat de tandjes nu snel door zijn en dat ze weer snel in haar hummetje is.

Jessy, wat gaat Jasmijn snel zeg. Eerste woordjes wat schattig! Ook mooi te horen dat alles goed gaat met jou en je 'nieuwe' liefde.

Julian heeft zich net in de box voor het eerst op zijn buik gedraaid waar we bij waren. Zo leuk om te zien, enige nadeel dat toen hij op zijn buik lag het toch niet zo leuk vond en terug naar zijn rug wilde wat hem niet lukte en toen was het dus brullen.

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha was blij dat ze om 1 uur even geslapen heeft in plaatst van 4 uur hopen dat ze vanaaf wel rustig gaat slapen

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    je moet tegen woordig een nacht blijven wnt hoe ouder je wordt hoe meer kans complicatie's geloof ik wil je niet bang maken hoor
    maar dit is wat een vriendin tegen mij zei

12. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik ga zo even douchen voel me niet lekker kreeg vanmiddag ineens last van mijn darmen ben al 3x naar de wc geweest voor de grote boodschap pff leken wel weeen joh moest de pijn echt weg puffen
    ben misselijk en heb het erg koud

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    oohja ik werd vanmiddag gebeld door de plastisch chirurg van youame
    waarvoor ze ook alweer kwam ik zo van voor der oortjes ooh ok ja want hier staat voor der open gehemelte ik zo van nee die heeft ze al dicht ooh nou dan kan ze morgen ook wel komen in plaats van 6 febr.

en volgende week dinsdag moet ze voor het eerst naar de logopediste (is het nou logopedie of logepedie?
    ik weet het nog steeds niet haha

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daar zorgt Sven wel voor dat ze niet van de kamer gaat.
    En ze is nog zo gek ook dat ze nar hem luistert. :)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die zaten binnen 10 seconden op schoot, was bijna nog ruzie wie er op een bepaalde plek mocht liggen. :)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je hebt dus wel gekeken.
    Vind ik vaak hoor bij mensen die net overleden zijn dat ze er beter uitzien dat de laatste tijd dat ze aan het lijden zijn.

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0