En tuurlijk gaat hij dat niet aan de buurman zijn neus hangen. Het komt echt wel goed, heeft alleen wat tijd nodig.
kwebbels schreef: Zo ben weer terug van het ziekenhuis. Pff wat moet je daar lang wachten zeg. In totaal 1 uur en 45 min zitten wachten Maar goed mijn amandelen moeten er met spoed uit gehaald worden Ik word binnen 30 dagen gebeld...Dat had ik niet echt verwacht omdat ik juist van mijn moeder hoorde dat er een wachtlijst van min een half jaar is. Moet ook een nacht blijven.. En die ha je iedere keer maar naar huis sturen. Goed hoor dat ze eruit gaan, zal je vast enorm van opknappen. En Misschien heb je wel uitzicht op je flat. Welke arts heb je gehad vandaag?
Opa van Daantje is afgelopen vrijdag overleden, hij wordt woensdag gecremeerd/begraven. Arme Mayron, ik hoop dat hij gauw opknapt. Geef hem maar een dikke knuf van me.
Die tandjes had ik een maand geleden al het idee dat ze ieder moment konden doorbreken. Dit is nog een restverschijnsel van de griep, had ie de vorige keer ook.