Ik ga sluiten voor vandaag, ben nog mega moe van gisteren en morgen moet ik weer vroeg op. Hoop er morgenavond te zijn. Beterschap voor alle zieke kindjes en dat ze maar weer snel mogen opknappen.
Rick ligt er net in (wat later als anders )....maar slaapt nog niet...... 20.08 uur: muziekje is afgelopen en het is stil boven.....
Heb 'm net, toen wij aan tafel zaten en eigenlijk klaar waren maar nog toetje moesten eten, bij me gepakt en een gekookte wortel die over was (en goed afgekoeld ) in zijn knuistje gegeven. Hij heeft 'm voor de helft opgepeuzeld en hij had toch echt al een grote pot groente op.
Ja ja, mijn kleine spekkie Ben alleen aan het twijfelen of ik nu wel of niet de HA in moet schakelen....op het moment gaat het weer wat beter......
Volgens mij ben ik remi.......... Dan ga ik maar even Joost een fles geven en naar bed brengen daarna.
zo, hier ligt er 1tje op bed.. net weer hardgelopen met mn schoonzusje. woensdag weer.. dat word lekker wat kilootjes minder met de meeting
mijn dansdocente belde net op! dat ze hoorde dat ik gestopt ben met dansen. ze vond het erg jammer! maar zou nog op de donderdag avond kunnen van half8 tot half 9 of van half 9 tot half 10. maar de eerste is zoizo een level lager, en ze zijn tussen de 16 en 20 jaar. en de laatste zijn volwassenen en zijn ook een level lager. maar weet nog niet of ik dat doe ben dan bijna elke avond van huis weg
hmmm.. moeilijk daantje.. ik ga er vandoor.. ga lekker op de bank antm kijken! misschien tot later en anders tot morgen!