Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    hmmmm, da's een idee..... en hoe maak je de prei dan klaar?

2. jur draagt altijd veel bruin en groen en oranje en blauw. hij heeft wel wat knal kleuren, maar niet te veel. staan ook minder leuk bij hem!
    nooit over nagedacht eigenlijk, maar is gewoon zo.... :D

3. meiden, ga er zo even vandoor, moet nog was opvouwen... blegh

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik zal ook eens wat gaan doen en 'ns even bij de wasmachine gaan kijken of die klaar is :rolleyes:.

Tot later!

5. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    hee rensie bedankt voor je berichtje op gijs zijn site! en wat gaaf dat jurre zich omdraait!!!! alles goed verder?

6. ja gelukkig wel!
    mijn verkoudheid is gelukkig minder erg dan zaterdag :oops: pff werd echt gek ervan toen!
    Jur draaide zich zondagochtend voor het eerst om! Dus gijs heeft het goed voorgedaan! :)
    alleen terugdraaien snapt ie nog niet!
    wat een verschillende mannetjes zijn het trouwens he!

7. oh heb de foto... even verkleinen!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik ben erg lui dus ik heb kant en klare prei uit de vriezer, dus alleen nog maar opwarmen in een pannetje :)

9. bordje van dante...
    alleen stukje van foto af....

10. jurre op de deur...

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik was nooit zo van rose enzo maar sinds dat Rihanna er is vind ik het haar fantastisch staan

12. rara, wat heb ik gegeten?

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    dat is mijn taak voor vanavond...heb de hele zolder volhangen (en mijn zolder is niet klein!)

14. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi,

vandaag is mijn vrije dag weer....nou ja vrij thuis ben ik drukker dan op mijn werk....!

De kleine man ligt op bed dus was even op het forum!

De nachten zijn op het moment erg zwaar..Senna is veel wakker en dan moeten we eruit speen erin stoppen en op zijn zij leggen...het lijkt niet veel werk maar als je het zo'n 6 keer per nacht moet doen ben je gebroken! Het begint meestal rond 4.30 daarvoor gaat het redelijk...vraag me af of hij dan toch honger kan hebben?

Hier gaat alles goed las ik!

Leuke foto rensie! Vindt hij peentjes lekker?

Oh er is er hier een wakker!

xx nina

15. zo, er is er hier ook weer eentje wakker.. kga lekker met haar naar beneden...

16. meis wat een rotnachten, jullie zullen wel gebroken zijn!
    peentjes zijn wel ok, maar hij is vooral gek op fruit!

17. goed zo!!!!

18. ok ben weg, doeidoei

19. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    middag!
    gisteren weer de laatste fles laten vallen. Ik ging hem ophalen bij mijn schoonmoeder om 17 uur en toen zat hij nog zijn groente te eten. Thuis hebben we hem bezig gehouden en zijn we nog even op visite geweest bij zijn allernieuwste en kerverse vriendje Diego in het zkh. In de auto even in slaap gevallen, en om 20 uur uiteindelijk zijn flesje gekregen. Helaas niet leeg, 60 over. Thuis op bed gelegd en werd hij weer om 1.15 uur wakker. Toen 60 ml (ik doe bewust wat hij laat staan, geven in de nacht, en als die fles leeg gaat ga ik het steeds verder afbouwene maar miss is dat niet nodig) gegeven en doorgeslapen tot 5 uur. medicijntje, en om 5.45 weer wakker voor de fles. Dus hetzelfde als gisteren. Hopelijk gaat het steeds beter op deze manier.

Nu heeft hij ook een uur geslapen! ook een vooruitgang! jippie! ga hem lekker zijn fruitje geven!
    toedeloe!

Share This Page