ik ben van 36 naar 32 uur gegaan. en dan kan ik nog ouderschapsverlof opnemen maar dat doe ik miss later nog. moet wat achter de hand hebben, als het in eens met een van de oma's oid niet meer gaat. ze hebben allebij soort reuma achtig dus tja, moet ik op voorbedacht zijn
tis niet dat we zo'n zware hypotheek ofzo hebben maar we willen graag zo nu en dan wat extra's kunnen doen zonder dat we elk dubbeltje moeten omdraaien en als ik blijf werken dan kan dat gewoon
yep, doordeweeks als ik werken moet dan neem ik het gemak uit de diepvriezer anders wordt het zo laat voordat we eten
Hihihi, Joost heeft tussendemiddag een paar blokjes brood met appelstroop op......'t is alleen net een hamster .....alles opsparen in de mond (kwam ik na 2 blokjes achter) en dan kokhalzen natuurlijk . Maar van 't ene op het andere moment was ie moe , dacht nog vlug een fles te kunnen geven...maar dat was ijdele hoop. Na 40 cc sliep ie zo vast.....en dat terwijl hij pas rond kwart voor negen wakker was . Nou ja straks maar een bordje pap dan ipv groente .
hahaha hamsteren! justin net fruit met kwart liga koek gegeven en hij vond het lekker maar wel raar dat er steeds van die stukjes in zaten echt fronsen maar toch wel doorsabbelen! Hebben jullie kindjes ook zo'n last van winderigheid? hier is het niet normaal! lijkt wel een volwassen kerel en net had hij een soort poepexplosie volgens mij want in ene werd zijn wipstoel een andere kleur! iew! nou ja hij was het kwijt! hahaha