volgens mij ligt joost wel verder op schema hoor!! Justin eet nog geen eens een heel potje fruit en groente klein leeg en een aantal beebs hier eten al grote potjes, weet niet of dit ook met joost is hoor! wij zijn net over aan het gaan naar 4 flessen zodat hij dat wel gaat doen, hopelijk
nou Rihanna eet nu wel een klein potjes fruit leeg en meestal wel een groot potje groente/vlees maar als ze moe is dan is het halverwege gebeurd misschien dat ze volgende week op het CB zeggen dat wij met brood mogen beginnen
oke dus justin loopt gewoon achter!! hahaha nou rustig aan want hij heeft al zo snel last van zijn buik en maag. rustig aan opbouwen!!
tis bij iedereen verschillend. mika zou ook een groot potje opkunnen hoor, maar geef nog maar de helft van een groot potje (vind het anders zo veel voor hem). maar wij mogen donderdag weer naar het cb en dan zal ik ook wel te horen krijgen hoe en wat
nee hoor dat moet je niet zien als achterlopen, geen kindje is hetzelfde... gewoon het kindje volgen en niet omdat anderen al wel andere dingen of meer eten hoor
ga zo met mijn schoonmoeder naar mijn tante toe waar mijn opa dus opgebaard ligt. ze wilde eerst alleen gaan, maar vroeg aan haar of ze het niet fijner vond om samen te gaan, en dat vond ze eigenlijk wel dus gaan we zo naar mijn tante toe
haha ja jij had wat problemen met het cb of niet? moet zeggen dat die van mij wel fijn is (tenminste de wijkverpleegkundige (is de vader van een vriendin van mij) de arts ken ik nog niet zo goed).