Wij begrijpen hem (meestal) en hij is het meeste hier, dus..........ach zal best goed komen! Hij speelt idd meestal alleen, thuis ook...heeft ie ook altijd gedaan. Ik heb me zelfs wel eens afgevraagd of ik iets verkeerd deed omdat hij altijd alleen speelde en ik niet met hem hoefde te spelen 8) .
Hij vermaakt zich gewoon nog prima alleen, is denk ik niks om je zorgen om te maken veranderd misschien zo van de ene op de andere dag en sommige mensen zijn ook liever gewoon opzichzelf natuurlijk. Liever zo dan een kind wat de hele dag door aandacht nodig heeft!
Meisjes, ik ga lekker douchen en kruip m'n bedje in. Ik wens jullie nog een fijne avond, slaap lekker en tot morgen!
Ja echt wel, is ook nooit erg om op donderdag te gaan werken (nou ja eigenlijk wel maar dat heeft andere oorzaken) want weet dat hij daar goed zit en zich prima vermaakt!
Zo is dat .....alhoewel hij wel ook steeds toch contact zoekt thuis als hij aan het spelen is.....daarstraks riep ie ineens "mama, ben je nou" terwijl hij was weggelopen en een boekje was gaan lezen (ik was wel gaan kijken ) en ik nog steeds daar was waar ik was toen hij wegliep (volg je me nog )......en dan zoekt ie me gauw weer op
hier hetzelfde hoor meid vaak versta ik der wel maar als er iemand anders is en ze zegt wat verstaat diegene der ook niet youame speeld ook veel alleen zingt ook niet mee op de Psz
zoals sommige wel weten heb ik van t weekend t NK twirl gehad en met succes. dus hier ff t filmpje van ons pomponteam als NERDS. ff lekker voor lul staan hier haha http://nl.youtube.com/watch?v=tkqv08dWPEI liefs susanne
Goedemorgen, was ik ook weer eens Hier onrustige nacht gehad. Heb gster de dokter gebeld omdat Mayron al 5 dagen diarree heeft en dan echt in watervariant... De dokter dacht als ij het zo hoorde, dat het op zijn eind liep, en dat was dus ook zo want vandaag zag het er al een stuk beter uit. Wel een onrustige nacht gehad...